· AMD PHENOM II X4 955 BLACK EDITION · ASUS M4A77T AM3 DDR3 1800 O.C · KINGSTON HYPERX 4GB DDR3 1600MHZ (2x2GB) · OCZ Vertex 2 E 60GB SSD 285/275 · SAMSUNG F3 1000GB SATAII · AMD RADEON 6850 PCI-E 1GB GDDR-5 · SONY 24X DVD+-RW SATA · Antec One Hundred ATX Gaming case · Kotelossa asennettuna 2 kpl Antec TwoCool™ tuulettimet · OCZ StealthXstream2 500W 80+ ATX-poweri gta iv,mw 2,bfbc 2,cod bo zombies,nfs world ja crysis 2 Toimiiko mitkä kaikki noista ja mil graffa asetuksil? Tää on sit valmiiks kasattu osist lapstores nii en ala ite muokkailee tai vaihtaa osii eli turha ehdotella semmost
Muistiksi yksi Kingstonin 4Gt 1333mhz SSD levy SATA3 agility malliin, tai kokonaan veke. Poweriksi joku muu, vaikkapa tästä: http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_21_222&products_id=45646 Emolevyksi parempi, esim: http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=47245 Ja mikähän oli budjettisi katto ? Nappaa vaikka suoraan tästä, käyttiksellä tai ilman:
Jooh mut olin kato ostamas tätä StoreGamer PRO PHENOM II X4 955 HD6850 SSD EDITION en ite viitti alkaa päättää osii mee kattoo toi lapstoren sivuilt sori mee kattoo sittenkin toi mun moka toi edellinen
Oisko kuule suoraaan lapstoren sivuilta toi ostoskori, ja kuule 20e kalliimmalla saat 6870 version ihan paremmalla jäähyllä vieläpä... Katsoppas itse tarkemmin niitä lapstoren sivuja. Kasaamalla saat melkeen aina parempaa kuin pakettikoneet.
no voikko tehä jonkun hyvän ostoskorin mulle valmiiks mis o tehoja pyörittää noit pelei hyvin ja mieluiten ainakin med graffoil budjetti o 760e ja katoku vaihoin ton tuotteen just ku feilasin kato toi uus
AMD Phenom II 555 BLACK EDITION prosessori ASROCK EXTREME3 AMD 770 emolevy USB3 liitännällä Eli haluat ostaa pakettikoneen tupalydinprosessorilla ? (mulle 4ydin btw) Ja meinaat oikeasti hommata emolla joka ei edes tue AM3+ prossuja, ja on muutenkin vanhaa piirisarjaa ? Niin oisko pikkuhiljaa niiden osien valitseminen kohdallaan ? Kaikenlisäks kone maksaa 600e ilman käyttistä, mun ehdotus 700e käyttiksen kanssa, ilman käyttistä saman hintaset. Ni kumpikos kannattais valita mielestäs ?
Toi mun ostoskori jonka pistin, vaihdat muistin tilalle tämän: http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_16_48&products_id=29712
No voikko tehä mulle jonkun hyvän ostoskorin en tarvii käyttist kasaus täytyy olla ja se budjetti oli 760 ja täytyy pyörittää noit pelei
Eli siis tälläinen rahankiskuri ? http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=56_10&products_id=45689 - Huono emolevy, tulevaisuudessa AM3+ prossut eivät käy tohon (mun setissä käy) - Näytönohjain on askeleen huonompi (mun setissä askeleen parempi) - Ei sisällä käyttöjärjestelmää (mun setti sisältää, arvo 113e) - Äänekäs vakiosirkkeli (mulla mukana erillinen, parempi ja hiljaisempi) - 2x2 muistisetti (mulla yksi 4gt kampa, helpompi päivittää 8Gt tulevaisuudessa) + Ainoa plussa tossa on SSD levy, sekin vois olla nopeampi SATA3 SSD Molemmat maksaa melkeempä saman verran Vieläkö tarvitsee jatkaa ?
- Huono emolevy, tulevaisuudessa AM3+ prossut eivät käy tohon (mun setissä käy) - Näytönohjain on askeleen huonompi (mun setissä askeleen parempi) - Ei sisällä käyttöjärjestelmää (mun setti sisältää, arvo 113e) - Äänekäs vakiosirkkeli (mulla mukana erillinen, parempi ja hiljaisempi) - 2x2 muistisetti (mulla yksi 4gt kampa, helpompi päivittää 8Gt tulevaisuudessa) + Ainoa plussa tossa on SSD levy, sekin vois olla nopeampi SATA3 SSD Molemmat maksaa melkeempä saman verran Vieläkö tarvitsee jatkaa ?[/quote] no jos voisit laittaa noi linkkeinä nii olis helpompaa laittaa ostos kärryy etten vaa ota mitää väärää kiitos =) ja jos pystyt parantelee viel sitä jollain taval nii paranna vaa ei tarvii käyttist nii sen rahat voi mennä parempii osii ja jos toi oikeest on nopeempi nii otan ton sun ehdotuksen kato en oo mikää expertti mut ku vähä arveluttaa ostaa osissa ku feilaisin kummiski jotenkin nii olis vaa helpompi ostaa sillee pakettina mut jos laitat linkit tulee nii otan osina ja laitan et ne kokoaa sen ja onko varmasti yhteensopivia? Kiitos avusta!
Miten olis Lapstore.net ja tuotehakuun noi koodit, saat aika varmasti oikeet ku vertaat tohon kuvaan. Siinä on kasaus ja on yhteensopiva. Vaihdat vaan noi muistit ne mitä RatCon sano.
OK no kiitos kaikille avusta!!! Olen onnellinen kun saan tän vanhan ACER aspire x1300 mini pc:n pois tieltä ja paljon parempi uus xD ja mul oli siks tommone kus faija sai ton töist ilmaseks xD
Huomasin tämmösen keskustelun googlesta ja mietin että näin pienellä viiveellä kysyä että pyöriikö tuommoisella koneella seuraavanlaiset pelit: Battlefield 3, Call of Duty: Modern Warfare 3, Star Wars: The Old Republic tai Aion/World of Warcraft/Rift? Itse noista osista katsoisin, mutta en ole kovin viisas koneiden kanssa, enemmän konsolimiehiä. Mutta nyt kun näitä pelejä alkaa virrata joka rööristä, mielenkiintoni tietokoneen ostoon heräsi. kiitos.
Sen verran vanha ketju, että hyvä paketti on jo jonkun verran vaihtunut. Katsele täältä sopivan hintaluokan uusia ketjua tai aloita ihan uusi ketju omalle koneellesi. E: Tai no ei tuo Ratconin paketti juuri ole vanhentunut. Aloitusviestin setissä on parantamisen varaa.