Eli minua kiinnostaisi millaisia ongelmia PS3:sen kanssa on ollut eri ihmisillä? Minua kiinnostaa jotta voin päättää haluanko PS3:sen. Kiitos ei mitään muiden laitteiden herjaavia juttuja, vaan ainoastaan PS3 keskustelu. Kiitos...
Parit satunnaiset jumit MotorStormia pelatessa, tosin jumi kestää n. 2 sekuntia jonka jälkeen palauduin XMB:n (Eli ps3:n valikkoon). Tuonkin epäilen johtuneen bluetooth-handsfreen yhteensopivuudesta, koska kun sitä en käytä, ei noita jumeja ole tullut.
Oikeastaan mikään ei toiminut niinkuin piti kun otin koneen laatikosta ensi kertaa käyttöön, mutta tämä selvisi sillä että ohjain oli viallinen ja muutama näppäin otti kokoajan kosketusta. Eipä ole sen enempää ollut ongelmia ja loistavasti toimii.
tuntuu jämähtelevän silloin tällöin, ylikuumenemisestakohan mahtaa johtua? Joskus heittää vaan takas valikkoon, mutta joskus täytyy sammuttaa koko vehje...
Onko sulla käytössä BT-headset? Minulla jumit johtuivat nimenomaan tuosta, tai niin ainakin uskon, koska jumittumiset loppuivat, kun en enää käytä BT:ia headset-ominaisuudessa. Ja tämän kaiken jo yläpuolellakin olen maininnut. Voihan ongelma tosin johtua muistakin asioista, kuten mainitsemastasi ylikuumenemisesta. En ole tosin vastaavaan vielä törmännyt ainakaan suomenkielisillä foorumeilla.
Mulla ei oo ainakaan mitään probleemaa ollu. Pudotin ohjaimenki vahingossa lattialle mut vielä se wörkkii. En oo kyllä käyttäny tommosia turhia hedsettejä.
Miten niin "turhia"? On se nyt vaan aika näppärä esim. Resistancessa ja mukava MotorStormissakin on turista pelaajien kesken.
Mistäs tällaisen headsetin voi ostaa? Linkkiä? Ja onko tuote laadukas? Tekisi tosiaan mieli keskustella muiden kanssa nettipelatessa.
No tässä ois pari mikkiä: - http://www.vpd.fi/product_details.php?p=3352&subid=110&c=50 - http://www.vpd.fi/product_details.php?p=3351&subid=50&c=50
Sanosin että ps3 on laadukasta kamaa kuitenki. Pelasin just vastaki 4 ja puoli tuntia putkeen ja ei ongelmaa. Ei kertakaikkiaan mitään. Ei nettipeluussa eikä offline peluussa... Kaikki kunnossa,toistaiseksi
En tiedä johtuuko pleikasta, mutta kun olen surffaillut netissä niin monesti on koko kone "jähmettynyt" paikoilleen. Joten pakko aina sammuttaa.
liitin ps3 ja hdtelkun hdmi-kaapelilla vähän aika sitten mutta nyt kun pitäisi pelata taas normitelkulla niin ei tule minkäänlaista kuvaa. Olen nyt 3 eri normi tv:llä kokeillut mutta tuloksetta. Onko ps3sessa jotkut hdasetukset päällä kun se ei näytä normi tvssä enään mitään ja miten ne saisi pois ilman hdtv:tä?
Paina käynnistäessä virtanappia 5s pohjassa, niin pitäisi ruveta kuvan näkymään. Se lukee myös siellä ohjekirjassa, jos sitä viitsisit vilkaista
Virrat pääkytkimestä pois ja vähän ajan päästä takasin. Jos ei auta, niin taitaa olla huollon paikka. Tunnistaakos se muuten nuo BD-levyt eli siis pelilevyt tai Bluray leffat?
Joo tehty buutit ja kaikki asetukset ja kovo tyhjennetty. Levyt ei vaan lähde pyörimään. Phaaska mikä phaaska