tarkoitus on lähinnä se ettei kukaan (tai mielummin harvempi) joutuisi ostamaan pc-peliä joka takuuvarmasti on huono. ei tarvitsisi kaikkien sitä peliä sitten rynnätä ostamaan. itse sanoisin että area-51 oli niinkin huono että kokeilin sitä vain 10 minuuttia. ei sen pelin tarvitse olla uusinta uutta, "vanhimmatkin" käy. eli mikä on pelin/ pelien nimet jotka kannattaa varmasti jättää ostamatta ? ja vähän perusteluja miksi peli on niin huono !
no tää on vaan henkilökohtanen mielipide sit että ei kannata hikeentyä. Elikkäs toi oblivion on mun mielestäni ihan yliarvostettu peli. itse menin hankkimaan kyseisen pelin sen perusteella koska sitä jokapaikassa hehkutetaan. peli on kieltämättä todella upean näköinen ja on siinä aluetta millä liikkua, mutta peli käy pitemmän päälle puuduttavaksi. Sitten peli varmaan voisi olla kiinnostavampi jos juoni kiinnostaisi.... mutta lyhyesti: todella kaunis ja suuri peli, mutta ei vaan jaksa kiinnostaa.
En ole varma onko tämä peli pc:lle, mutta Ghost Reconin eka versio on sieltä ja syvältä. [bold]AÄLKÄÄ HANKKIKO MIHINKÄÄN KONSOLILLE[/bold]
Kaikki Microsoftin Flight simulator pelit on huonoja. Kyllähä niissä aluksi iha mukava lennellä mutta pidemmän päälle todella tylsää.
No,Pariah oli ainakin tylsä aikoinaan.+Kaikki Nascar ajo-pelit(On niin mukava kiertää rinkiä/ovaalia).
Catwoman. Melko tylsä peli, sopisi ehkä enemmän joillekkin pienille lapsille. Oli melko samanlainen peli kuin esim. Spider-man
Tähän voisi melkeinpä listata 99% lisenssipeleistä samalla. Esimerkiksi voisi ottaa EA:n urheilupelit, etenkin ne futis ja koris on jotain hirveätä.
Heroes Of Might and Magic 5 on aivan kauhea peli jos on pelannu heroes 3 tai 2. 3D karkilla pilattu peli aivan totaalisesti.
counter strike....mikä tahansa...varsinkin ilman nettiä...tai sampa tuo onko netti vai ei ne on ihan pyllystä. Ja omasta mielestäni ghost reconit on ollut todella hyviä ainakin konsoleilla.
@thejammy Siis haluaisin kuulla perustelun kyllä tuosta cs kommentista. tietenkin se on maku asia mutta itse en paljoa muita pelejä pelaakkaan kuin cs:sourcea.
ghost recon advanced warfighter PClle ainakin on kyllä niin tylsä kyhäys että huh huh... jaksoin 15min pelata ennenkuin alkoi omien teko"äly" jurppimaan niin paljon että siihen loppui se peli. tylsää kaupungissa kävelyä ja randomien vihujen pudottelua. eniten nakersi se, että omat liikkuu niin törkeän hitaasti. pitkä suora, jonka toisesta päästä juuri tultiin. mä juoksen sinne ja omil kestää ikuisuus ku ne tulee hiiiiitaaaasti kävellen ja kurkkii jokaisen rotankolon että piileksiikö siellä ketään. voi toki olla että peli muuttuu mielenkiintoisemmaksi siihen perehtyessä, mutta just nyt mä en nää mitään hyvää syytä käynnistää sitä uudestaan. ja toinen on The Godfather. odotettu ja hyvän lisenssin omaava peli ei tuo sitten mitään uutta koko pelin aikana. kalliin lisenssin ovat ostaneet jota ei kunnolla ole hyödynnetty. kehno wanna-be-mafia/gta räpellys
Itse en ainakaan pidä jalkapallo/jääkiekko peleistä tietokoneella, mutta muut voivat olla tietystikin erimieltä kanssani.
Mustakin tuntui aluksi tuolta. En sitten kuitenkaan heti luovuttanut. Ehkä tunnin pelailun päästä totesin että onkin ihan hyvä peli. Yleensäkkin annan peleille vähän enemmän mahdollisuuksia. MIeleeni tulee kuitenkin aina kun testasin aikoinaan Half-life:a ja kymmenen minuutin päästä totesin sen maailman huonoimmaksi peliksi kun siinä aikana ei vielä tapahtunut oikeastaan mitään. Kaverit kun kehui niin jouduin kokeilemaan uudestaan ja perumaan mielipiteeni. Mutta totaalisen huonoista peleistä tulee ekana mieleen Die Hard - Nakatomi Plaza ja Daikatana.
suurin osa EA:n peleistä on surkeita!älkää ostako!sit men of valor on niin huono etten jaksanu pelata sitä ku 5 minuuttii!
EA:lla on paljon hyviä pelejä, noin suuresta firmasta kun on kyse niin tietysti kehnojakin mahtuu joukkoon.