Eli heti alkuun sanon että kone joka mulla meni rikki tuossa jonkin aikaa sitten niin siinä oli näyttiksenä tämmöne ku ''Ati Radeon HD3850'' jos oikein muistan ja se pyöritti suurimmaksi osaksi pelejä joita halusinkin pelailla. Tosin olisi voinut vähän paremmin pyörittää joitakin niistä. Eli nyt ostelen uutta konetta ja törmäsin tämmöseen. EDIT : Hinta unohtui... 430e Koneen nimi on Acer eMachines ET1852 Intel Pentium Dual Core E6700 3.2 GHz prosessori 4 GB DDR3 keskusmuisti 1 TB kovalevy DVD-RW SuperMulti asema NVIDIA GT520 1 GB näytönohjain Gigabit Ethernet Multi-in-1 kortinlukija Liitännät edessä: 2x USB 2.0, kuuloke/mikrofoni, kortinlukija Liitännät takana: 4x USB 2.0, PS/2 näppäimistö/hiiri, HDMI, DVI-I, Ethernet, kolme audioliitäntää Mitat (L x S x K): 180 x 411 x 361 mm Windows 7 Home Premium 64-bit (Nordic) käyttöjärjestelmä Tossa myös tulee näppäimistö mukana jonka tarvitsisin myös niinkuin se käyttiskin. Eli peittoaako vanhan näyttiksen? Omasta tiedosta luulen että peittoaa mutten kyllä tiedä loppujen lopuksi ja mites sitten noi muut specsit? antakaa esimerkkiä minkälaista peliä tuolla pystyisi pyörittämään? En ole ajatellut pyörittää uusimpia pelejä täysillä grafiikoilla enkä edes ole niin kiinnostunut grafiikoista vaan FPS(Frames per second). Jotain DOTA2,LoL,Bloodline Champions ja FPS pelejä olisi mielessä. Budjetti pienellä ja ajattelin kun käyttiskin maksaa ihan kivasti niin tuossa tulisi mukana. On mulla kyllä xbox360 jolla sitten tiettyjä pelejä pelailen kuten MW3,Battlefield pelit ja sen semmoista... kevyemmät pelit jää sitten koneelle. Toivottavasti löytyy jotain apua täältä... yleensä löytyykin. Jos saa parempaa konetta tuohon hintaan niin pistäkää ehdotusta edellyttäen että sisältyy myös se käyttis... ja mieluiten myös kasaus. Kiitokset etukäteen.
Reilusti parempaa saa kunhan oot valmis pistään vähän lisää rahaa. Vai onko taas "430 euroo raja josta ei saa mennä yhtään yli" tapaus?
Pelikäyttöä ajatellen paremman valmiskoneen saa niin, että ostaa halvemman mallin ja lyö sitten itse paremmat osat sisään. esim. EL1850-mallia on saanut 300 eurolla. Siihen saa 4 gigaa muistia 20 eurolla. http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=49915 Sitten jää 100 euroa vielä näytönohjaimeen, jolloin saisi esim. Radeon 6770:n. http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=36759