Eli haen pk-seudulta kesätyö paikkoja. Tarvitsen rahaa skootterin ostamiseen (rahaa on tällä hetkellä tilillä 0€) Laittakaa hyvä palkaisia kesätyö paikkoja tänne. Ja linkit myös.
Tuossa kaikki mitä tarvitset. Lisäksi kannattaa tuttavilta kysellä ja hyödyntää suhteita. Kesätöiden hakeminen kannattaa aloittaa jo helmikuussa.
Ai että hyvä palkkainen kesätyöpaikka haussa 25.5 Ei muuta kuin ensi vuonna hakemaan ajoissa kesätyöpaikkaa ja skootterin voit unohtaa. Toki jos mikä vaan työ kelpaa niin jonnekkin voi EHKÄ päästä vielä mansikoita poimimaan. Muuten vaihtoehdot rahan tienaamisen pullojen tai marjojen keräys...
No minä jo ajattelin että meidänkö se työpaikka pitäs nenän eteen kantaa. Siksi vastasin niin jyrkkään sävyyn. Tosiaan, valitettavasti alat olla "hieman" myöhässä. Kesätyö paikat täytetään jo tammi-, helmi-, maaliskuun aikana. Tietysti jos olet jo tuolloin paikkoja metsästänyt niin harmi jos mitään ei ole tarttunut onkeen. Jotkut ilmoittaa noilla mol, monster sivustoilla mutta pienemmistä paikosta selviää vain rohkeasti kysäisemällä.
itse olin ainakin yks kesä Porlammissa töissä pääkaupunkiseudulta. Porlammin osuusmeijeri Jos ei löydy pääkaupunkiseudulta niin kannattaa laajentaa hiukan työnhakualuetta! Tulee samalla tutustuttua hiukan muihinkin paikkoihin.