Eli tilanne on seuraava: minulla on kannettavalla 1.7Gb tiedosto latautumassa (steal this film 2 - HD, jos jotakuta kiinnostaa). Mutta ongelmaksi muodostuu se, että en välttämättä ehdi ladata tuota kokonaan, koska lupasin kannettavan lainaan. Nyt siis tarvisi siirtää tuo keskeneräinen tiedosto pöytäkoneelle, niin, että voin jatkaa latausta siitä mihin kannettavalla jäin. Kysymys siis kuuluukin: mitkä kaikki tiedostot tulee siirtää? Latausohjelmana kummassakin koneessa BitComet, ja koneet ovat lähiverkossa.
Uskoakseni tuo ei toimi, se on ladattava uudelleen, itse käytän uTorrentia mutta BitTorrentin en ole juurikaan tutustunut sen kummemmin, mutta uskon että paras tapa on ladata se uudelleen. Onhan siinkin niin tajuttomasti jakajiakin.
Minä taas uskon sen onnistuvan varsin helposti useimmilla Torrent ohjelmilla. BitComettia en ole pariin vuoteen käyttänyt. Mutta ainakin uTorrentissa tuo onnistuu siten että aloittaa kyseisen torrent paketin latauksen siinä toisessa koneessa, sammuttaa ohjelman ja kopioi sen kesken eräisen lataus tiedoston toisesta koneesta latauskansioon sen äsken aloitetun tiedoston päälle. Sitten käynnistetään lataus ohjelma ja pysäytetään kyseisen torrentin lataus (stop)ja määrätään ohjelma tarkistamaan lataus tiedosto (Force Re-Check), tarkistuksen jälkeen jatketaan latausta normaalisti.
Kiitos. Niin minäkin muistelin, kun taannoin "mielestäni" tein tuommoisen siirron. Sen tosin tein eri clientillä, mutta jokatapauksessa. Pitääpä koettaa.
Tuo toimi - jopa eri clientien välillä! Eli yksinkertaisesti siis: Siirrä (vain, mitään xml,tracker tiedostoja ei tarvi siirtää) keskeneräinen tiedosto toiselle tietokoneellesi (voi tehdä samassakin tietokoneessa). Nyt laita tuo keskeneräinen downloads-kansioosi (siis sinne, missä ne latautuvat jne). Nyt hae täsmälleen sama torrentti, mitä toisella koneellasi käytit, tiedostoasi ladatessa. Nyt käynnistä ohjelmasi, ja avaa lataamasi torrent. Koneesi pitäisi aloittaa tarkistuslaskenta, jonka jälkeen lataus alkaa siitä, mihin alunperin jäitkin. HUOMAA! 1)Jos ohjelmasi laittaa keskeneräisten tiedosojen päätteeksi esim. .bc tms, homma ei välttämättä toimi - ainakaan eri clientien välillä. 2)En takaa onnistumista