Porukka latailee DC:llä tiedostoja keskeneräisten latausten kansiosta. Saako tämän estettyä? Eli haluan että tiedostojani ladataan vasta siitä kansiosta jonka olen jakanut.
keskeneräisiä tiedostoja ei sais edes jakaa! eli dc päälle ja sielt settings, valitset kohdan sharing ja poistat sieltä jaosta incomplete kansion...
Sehän tässä juuri mättää, se ei ole jaossa. Mutta kun olin saanut tiedoston ladattua, joku jo latasi sitä, vaikken ollut siirtänyt sitä edes kansiion, joka oli jaettu. Ja mielestäni joku latasi keskeneräistä tiedostoa. Vaikuttavatko nämä downloadissa olevat default ja unfinished download directory asiaan, minulla ne ovat sama kansio, eikä sitä kansiota ole jaossa.
mikä dc käytössä??en ainaka usko et siihen vaikuttaa onko ne samat vai ei!voiko olla et oot laittanu sen koko kansion jakoon mihin dc on asennettu??
Kato että toi keskenerästenlatauksien kansio ei ole missään jakamassasi kansiossa. Käytä winukan searchia ja kirjoita *.dctmp jos et muuten löydä keskeneräisiä.
@sieni http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717 mitäs ne sanoikaa noist ilmainen ipod jutuist...!!