Moi, oon pelannu läppärillä vuoden, ja nyt ois hankittava keskusyksikkö että isommatkin pelit toimis. Mulla on valmiina 24'' fujitsun näyttö, kaiuttimet, näppäimistö yms, eli pelkästään keskusyksikköä etsin. Pelaan mm. Warcraft 3:sta ja Far Cry:ta, sekä nettipokeria. Yksi kriteeri olisi myös että World of Warcraft toimisi mahd. hyvin. Koska mulla ei oo rahaa hirveesti, niin hintaa sais tulla korkeintaan 500-600 euroa. Kaikki ehdotukset tervetulleita!
Ilmeisesti tarvitaan käyttöjärjestelmä myös? Sen lisäksi pitääkö olla valmiiksi kasattu ja pitääkö (jos sen ostat) käyttöjärjestelmä myös olla valmiiksi asennettuna? Jos vastasit kaikkeen kyllä niin se syö riippuen käyttöjärjestelmästä 130-200€. Tämän perustan siihen että käyttöjärjestelmiä saa alkaen n.80€ (OEM) ja halvimmat asennukset (sisältäen käyttöjärjestelmän asennus) n.50€. Katsele ensin noita tämän palstan kokoonpanoja mitä on jo aiemmin ehdotettu tuohon hintaluokkaan, niitä on tällä hetkellä joitakin kappaleita.
Tuosta: Prosessori 113e Näyttis 97e Emolevy 78e Virtalähde 72e Kotelo 41e Muistit 45e Kasaus 50e Näille tulisi hintaa noin 496 euroa. Käyttikseksi Win 7 RC (laillisesti ilmainen lokakuuhun asti) ja ostat sitten Windows 7:n kun se julkaistaan. Voit säästää budjetista noin 100 euroa siihen ja ehkäpä lokakuussa olisi ylimääräinen ~20 euroa heittää siihen näyttikseen?