Eli keskustelutoiminto lakkasi toimimasta eilen aivan yllättäin. En saa puhelinta online-tilaan. Olen käyttänyt virran pois, tarkistanut ettei virransäästö ole päällä, mutta vika ei vaan häviä. Puhelin toimii moitteettomasti 3G-verkossa sekä WLAN:ssa. Facebook keskustelu ja msn keskustelu päällä.. mutta puhelin ei suostu vain yhdistää keskusteluun. Jokainen neuvo on siis arvokas. Kiitos!
Minulla ainakin ongelma ratkesi äsken laittamalla lentokonetila päälle, sammuttamalla puhelin ja ottamalla akku irti pariksi minuutiksi. Ainoa vaa, että 800:ssa ole irroitettavaa akkua, mutta kai sammuttaminen voisi ajaa saman asian?
eli puhelimellasi kumminki pääsee nettiin normaalisti? siinä tapauksessa kannattaa synkronoida facebook-tili sieltä asetuksista ja sähköpostit + tilit- luettelosta painat hetken facebookia pohjassa ja siitä synkronoi.
Synkronointi tepsi ainakin minulla. Saa nähdä kuinka kauan, mutta synkronoidaan sitten uudelleen... Lumia 800 7.10.8860.142 (Wp7.8)
Perumpas sanani. Ilo kesti vain pari minuuttia... Yhteyttä ei saada ennen uudelleensynkronointia pariksi minuutiksi
meikäläisen ongelma ratkesi siten, että kävin facebookin turvallisuusasetuksista ottamassa pois päältä *sisäänkirjautumisilmoitukset* jotka itselle tuli s-postilla aina kun kirjautui uudesta kohteesta faceen... Tuon jälkeen on homma wörkkinyt.