Joo. Piraattikortti lähettää sinun osoitetietosia ja listan kaikista katsomistasi kanavista sat tarjoajille.. No HEI..ylinopeudestakin jää joskus kiinni Samoin joskus olen kuullut että luvattomasta viinanpoltostakin on jääty kiinni. Eli tietenkin voi.Teoreettisesti. Aseenkin saa omistaa mutta ei sillä ketään ampua saa. Onhan näitä. Mikä muuten on piraattikortin määritelmä? Jos omistaa es FUNx kortin tai tit kortin ei se vielä mun mielestä ole mikään näyttöä siitä, että kattoo ilmaisex maksullisia kanavia. Eli kai see vähän on case by case juttu.. Kunhan tässä lämpimikseni juttelen, en minä oikeesti tiedä näistä mitään.
kiinni jää juu, monitorin sähkökenttä skannaa käyttäjänsä ulkomuodot viimeistä ihohuokosta myöten muodostaen skannaajille valokuvan piraatin käyttäjästä... real life... jos satelliittikortteja tarkoitat, kyllä ne sen näkee kun päivityksiä lähettävät ja sun systeemis ei palauta oikeita arvoja, eri asia vain kuinka viitteliäitä ne on alkaa sellasesta huomautteleen...
Kyl mä oon kuullu et porukka on jääny kiinni Pari kertaa oon täälläki päin nähny sen tutka auton menevän.
Katselen juuri jalkapalloa sellaisen kauhean piraattikortin avustuksella. Toivottavasti "tutka-auto" ei ajele täälläpäin!
mika saa saa, mut muistan tossa mun ekan threadin tänne.. jotain kodekkiin liittyvää kysyin ja joku sitten jakso vittuilla 4kk threadin alottamisenki jälkeen
Olen joskus pohtinut millä määritellään kenellä on "oikeus" käyttää piraattikortteja ja kenen on pakko maksaa lystistä että vapaamatkustajille riittäisi jotain katsottavaa? Onko joku tietty "köyhyysraja" jota alittamalla voidaan lunastaa itselleen selkeä moraalinen oikeutus tuohon? ;-)
Jos o popparin asiakas niin ei köyhemmäksi voi suomessa tulla...luulisin. Kaipa se oikeuttaa "halpoihin"huveihin ja onpahan poissa pakolaisia potkimasta : ).