onko mahdollista saada kiinteä internetverkko tänne korpeen? kun kerran maksukaan ei olis niin kallis
Niin tai Soneran sivuilta näet suoraan ilman kysymättä minne alueille he voivat toimittaa netti-yhteyden. http://www.sonera.fi/CDA.FI.Article...dLevelId=819_716_332_&hierarchyId=819,00.html
Sonera ei oo mitenkään hyvä... Me tilattiin liittymä jo 6kk sitten, mut ei vaan näy... Kuukausi maksut kyl tulee vaik ei oo ees liittymää... Ja jos sen saa tänne mis mä asun ni eiköhän ton saa joka paikkaan...
Se on p****a säkä, mulla ainakin on ilman mitään moitteen sanaa Sonera toiminut ja asun sentään PK-seudulla. Frendi asuu maalla ~5000 ihmisen maalaiskaupungissa D) ja silläkin se on toiminut moitteettomasti, ei hän ole ainakaan uskaltanut mulle mitään kertoa. "sonera ei ole hyvä..." samaa voisin sanoa jippiin kotikiinteästä mikä pissi kintuille, se on aivan tapaus kohtainen... imho No tuo sonera oli eräs vaihtoehto, että jos heillä toimii ks. asumispaikasssa adsl, niin kyllä muillakin sitten.
Soneran palveluiden ja toimimisen taso on hieman vaihteleva. Välillä homma toimii viikkoja ilman mitään ongelmia, kun taas välillä on tilanne se että katkeilee urakalla... Mutta noin yleisesti ottaen olen varsin tyytyväinen tähän Soneran ADSL:ään