oon lueskellut näitä ohjeita koko päivän ja aika moni linkeistä ei toimi esim.http://www.nefernetti.com/divx-kiinteet-tekstit.htm siel pitäs olla ohjeet miten saan kiinteät tekstit leffoihin? käytän autogkota.mut subtitles valikkoon en saa tekstejä millään näkyviin miten ne sais sinne???
Juu, nefernetti on ollu alhaalla jonki aikaa jo. Pisti lapun luukulle. Tuossa silti lähes täys kopio nefernetin ohjeista.
Lataa subtitle workshop, asenna, käynnistä ja avaa subitiedosto. Avattuasi tiedoston paina "File" - "Save as...", saat eteesi listan tiedostomuotoja: etsi SubStation Alpha (melko alhaalla) ja kaksoisklikkaa sitä. Nyt tallennta subit haluamaasi paikkaan.
ei onnistunut tulee lukeen tällänen teksti out of file space:file cannot exceed 4 gigabytes on a fat32 partition mitähän mahtaa tarkottaa?? 5minuuttia kerkee aina dubbaan ja sit se tulee?ja vie tilaa ihan pirusti
Taidat siis puhua DVD -laatuisesta elokuvasta johon haluaisit kiinteät subit? Viestistäsi päätellen sinulla on FAT32 alustettu osio...FAT32 on sen verran vanha systeemi (ajalta jolloin 4gb:n kovo oli jättiläinen), että se ei kykene yksinkertaisesti käsittelemään yli 4gb:n tiedostoja. jos siis yrität DVD:ltä ajaa tiedostoa koneelle, niin ei onnistu. Jos sulla on toista konetta/osiota joka on alustettu NTFS:ksi ja käyttis siihen, niin kokeileppas sillä samalla ohjeilla. Ja kaikki muut asiasta enemmän perillä olevat voivat vapaasti täydentää ja korjata omaa ohjettani, luultavasti virheitä on tuossakin...hieman mutu-tuntumalta vastattu :/
no nyt oon saanu tekstin onnistuun yllä olevien ohjeiden avulla.Suuri kiitos niistä mut seuraavaksi tuli ongelma kun yritin muuttaa avi tiedoston tsvideo muotoon polttoa varten.Olen löytäny yhen helpon ohjelman vso divx-dvd muunnin. hyvin toimii jos muunnan elokuvan ilman tekstejä.mutta kun laitan elokuvasta sen version mis on tekstit tulee lukeen"videopaketti hylättiin virheen takia kuvassa 22"joka toinen kuva hylätään.mistä mahtaa johtua?välillä voi muuttaa vaikka kuinka kauan ilman mitään ja sit taas tulee"videopaketti hylättiin virheen takia kuvassa 1400" olisko joku toinen ohjelma avuksi vai miten toimitaan?poltto ohjelmana on nero 6 ultra edition.