Terve. Minulla on tuommoinen lahjakoodi Cdon.comiin jolla saa vuokrattua yhden elokuvan 24h. Yritin alkaa katsomaan elokuvaa, mutta se täytyy katsoa cdon.comin oman selaimella aukaistavan ohjelman kautta. Ensin pitää suorittaa 3 vaihen testi missä katsotaan että videon pystyy toistaan. No ensimmäisessä kohdassa se väittää että koneeseen ei ole asennettu Windows media playeria. Toinen vaihe väittää että palomuuri tms estää jotain. Mutta otin palomuurin pois käytöstäkin mutta ei apua. Ensin pitäisi saada tietää miksi se väittää että Media playeriä ei ole asennettu. Käykää yrittämässä katsoa traileri sieltä tekeekö teillä samaa myös?
Ei tee. Päivitä uusimpaan Media Playeriin ja laita palomuuri sallimaan liikenne medialplayerista verkkoon.
Minulla kävi niin, että ensin testattiin, että on vähintäin Internet Explorer 6, sitten testattiin Media Playeriä, jolloin ilmoitti, että "henkilökohtainen soitin" vaatisi lisäosan asentamista, jotta kryptattua videota voitaisiin toistaa. En halunnut asentaa, vaan lopetin testin, mutta kuvaamaasi ongelmaa ei siis esiintynyt. Onhan sinulla IE:n internetasetuksissa välilehdellä "Ohjelmat" lisäosien hallinnassa kruksattu Windows Madia Player käyttöön?
Mulla se sanoo 1 kohdassa noin: 1. "Windows Media Player 10 Testi epäonnistui Sinulla täytyy olla Windows Media Player 9 tai uudempi versio voidaksesi käyttää CDON.COM Nettielokuvat palvelua. Klikkaa alla löytyvää Asenna toimintoa niin avautuu sivu josta voit asentaa Windows Media Player 10 version. Käynnistä tietokone uudelleen latauksen jälkeen." Vaikka minulla on Vista ja Media Player 11. Olen yrittänyt palomuurit Media Playerit laittaa sallimaan vaikka mitä Kakkos kohta: 2. Testaa koefilmi Testi epäonnistui Tästä voit kokeila mikäli tietokoneesi näyttää meidän elokuvia. Sinulla tulee olla internet laajakaistayhteys jossa on vähintään 1000 kbit/s nopeus jotta CDON.COM Nettielokuvat toimii. Kuva- sekä äänilaatu paranee nopeuksen kasvaessa. Mikäli filmi ei näy voi kyseessä olla sinun palomuuri joka estää tiedonsiirron.
Tarkistithan tuon IE-asetuksen? Ehdit jo kirjoittaa uuden viestin, silloin kuin lisäsin edelliseen tuon tarkistettavan asian.
Kyllä on. Pistin vielä sieltä lisäasetuksista että: Salli kaikilla sivustoilla. On nää tietokoneen kyl ihme härveleitä. Hirveet rituaalit täytyy tehdä ensiksi ennen kun pääsee edes yhtä vaivaista elokuvaa katsomaan Tän 5 tunnin aikana olisin jo käynyt videovuokraamossa