Tänään liityin "auringonlaskulaisiin" minäkin. Halusin kirjoittaa tänne kaikille yhden asian: Kiitos. ** Sen aikaa, mitä olen tietokonetta käyttänyt, afterdawnista olen lähestulkoon aina löytänyt neuvot sopivien ohjelmistojen löytämiseen ja niiden käyttämiseen. Tosi hyvä, että tälläinen yhteisö täällä netissä on ja ISO kiitos konkareille, jotka ovat jaksaneet vääntää rautalangasta esim. kuinka daemonia käytetään jne...! Kiituuuusshh!
Totta tosiaan Liittymisestäni (joka on päivää myöhemmin kuin tämän sivuston löysin) olen itsekin löytänyt ja oppinut vähän kaikenlaista, kuten juurikin ohjelmien käyttövinkkejä ja muuta tietokoneen tehokkaaseen käyttämiseen liittyviä vinkkejä. Mahdollisten ongelmien ratkaisuun olen saanut myös nopeasti apuja, siitä kiitos Afterilaisille Tältä foorumilta olen monta kertaa löytänyt myös linkkejä melko hyödyllisiin sivustoihin, joiden olemassaolosta minulla ei ollut aikaisempaa tietoa. Onhan tämä sen verran tehokas ja hyödyllinen foorumi nykyisessä tietokonevaltaisessa maailmassa, että täällä tulee vierailtua nykyään päivittäin lukemassa tietotekniikkaan liittyvät uutiset ja keskustelualueen viestit siltä varalta, että osaan varautua mahdollisiin ongelmiin tulevaisuudessa, ja yritän myös vastailla omien kykyjeni mukaan jos itselläni sattuu aiheesta edes vähänkään kokemusta olevan tai uskon voivani auttaa muita pulassa olevia Eli vielä kerran; Erittäin suuri kiitos sivuston ylläpidolle, todella hyville moderaattoreille, kaikille Afterilaisille ja tietenkin dRD:lle
Minäkin tahdon kiittää afterdawnia. Olen saanut täältä suunnattomasti apua. En ole pelkästään säästäny rahaa, vaan oppinut myös käyttämään enemmän tietokonetta, jota pidän paljon oleellisempana. Ei ole järkeä hommata heti kallista asiantuntijaa korjaamaan pienimpiäkin vikoja, kun täältä saa todella hyvin ja nopeasti apua vieläpä (ainakin joskus) mihin vuorokaudenaikaan tahansa ja alkaa älytä itsekin tietokoneen toimintaa.
Kiitoksia kiitoksista, mutta olen väärä ihminen vastaanottamaan kiitoksia millään muotoa. Jatkolähetän vahingossa minulle kohdennetut kiitokset eteenpäin kaikille niille ihmisille, jotka ovat auttaneet ja auttavat keskustelualueillamme muita käyttäjiä vapaaehtoisesti, vuodesta toiseen. Lisäksi erittäin iso käsi kuuluu moderaattoreillemme, jotka ovat onnistuneet pitämään forumit "puhtaina", mutta silti sellaisina, että uudetkin käyttäjät "uskaltavat" keskusteluun osallistua. Me täällä ylläpidossa vain tarjoamme tekniikan, mutta varsinainen keskustelualueiden sisältö syntyy käyttäjistä.
PC -pelien alueelta suuret kiitokset moderaattoreille. Pitäkää jatkossakin kuri korkealla, jotta ei osio pääsisi hukkumaan sontaan ja avuliaille ihmisille jäisi enemmän tilaa.
Eli ylläpito pitää tekniikan kunnossa ja me muut keskitymme foorumin pinnalla pitämiseen. dRD löysi hyvän markkinaraon kun perusti tämän pienen tekniikkaan suuntautuneen foorumin aikoinaan. EDIT: typot