kiittäminen (Epävirallinen foorumin käyttöopas )

Discussion in 'Palautetta ylläpidolle' started by fkock, Feb 15, 2005.

1. fkock

fkock Regular member

Trophy Points:
    46
    Ja ainaa pitäisi kiittää ja kumartaa jos on saanut vastauksen ongelmaan. Niin käyttäjät tietää että ongelma on ratkaistu. + että auttajat saavat hyvän mielen :)

2. anatemus

anatemus Regular member

Trophy Points:
    26
    Totta. Ja jos keksit ratkaisun ongelmaasi itse, kirjoittele sekin muiden näkösälle.

"Ei enää mitään, keksin jo" ei auta samaan ongelmaan ratkaisua etsivää ;)

3. Erkkimon

Erkkimon Active member

Trophy Points:
    66
    Niin. Vieläpä kun jotkut eivät sano edes tuota. Ovatpahan vain hiljaa. Ratkaisu on ehkä löytynyt viikko sitten ja 5 afterdawn -riippuvaista etsii tietoa ja kun he sen sitten löytävät, ei tiedolla ole enää mitään merkitystä. -Eikä tietoa enää voida myöhemmin käyttää, koska ei tiedetä, toimiko vinkki..?

Juu tosiaan ne n00bit on ärsyttäviä, jotka tulee tänne kyselemää, ja kun niille vastataa, nii ne ei enää parin päivän päästä muistakkaa tätä paikkaa. Mä oon saanu täältä apua, ja mä yritän myös auttaa muita. Muuten kukaa ei saa apua, jos jokainen vaa kysyy eikä kukaa vastaa! Niiku suuressa viisauksien kirjassa, Raamatussaki, lukee: "Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa".

4. gerbiili

gerbiili Active member

Trophy Points:
    66
    suurin osahan häipyy kieltämättä samantien kun ovat vastauksen saaneet. Osa kiittää, ja suurin osa ei. Mutta silti aina muutaman jää sitten tänne ja vastavuoroisesti auttamaan muita.

5. jule100

jule100 Guest

Olisi hyvä jos kysyjä kirjoittaisi onko joku vinkki toiminut vai ei , koska joka kysymys on pieni opas.
    Kun selailee vanhoja juttuja moneen kysymykseen on vastauksia , mutta harvassa on kerrottu oliko vastauksista apua.
    (menee vähän ohi aiheen, mutta..)
    Viestiketjun alkuun jos saisi pienen kuvakkeen , johon kysyjä voisi määrittää "liikennevalot".
    Eli
    punainen valo kysymys auki -> ei oikeaa apua löytynyt
    keltainen valo kysymys auki -> apu ehkä löytynyt , mutta keskustelua käydään vielä
    vihreä valo -> oikea vastaus löytynyt (ongelma korjattu) keskustelu käyty läpi.

Äsken selailessani törmäsin kysymyksiin johon oli vastattu , mutta kysysymys oli vielä auki.
    Viesti oli lähetetty jo 10 päivää sitten , joten en tiedä vastatakko siihen , lukeeko kysyjäkään enää sitä.

Sitten jää vain ongelmaksi kuka ylläpitää valoja , koska ei monikaan viitsi palata vanhaan kysymykseensä muuttamaan valon väriä.

6. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Jos kysymys/keskustelu on ns. avoinna ni eiku sekaan vain.. ;) Tämähän on keskustelupalsta ja omia mielipiteitä saa antaa asiasta kuin asiasta jos se on vain asiallista. Koskaan ei lisätiedostakaan ole haittaa..

Ja kyllä itse ainakin luen aina kun uusia viestejä saapuu oli aihe sitten kuinka vanha tahansa. :)

Share This Page