Killzone Liberation

Discussion in 'PSP' started by Datamies, Oct 9, 2006.

1. Datamies

Datamies Guest

käykääs kattoo tää peli http://www.killzone.com mitäs mieltä ootte???näyttää tosi hyvältä.toi on kyl pakko-ostos!!!

2. nokandu

nokandu Guest

Taas menee muutaman kuukauden päähän kunnes se on jollain huuto.netissä. Ei oikein $onyn hintapolitiikka toimi...

3. nokandu

nokandu Guest

Pelasin tällä viikolla läpi. Erinomainen peli, tosin tätäkin vaivaa muutama käpy.
    1. 1 vs 1 taistelut muuttuvat kyttäämiseksi kun odotat että vihollinen nostaa pään. Ja sehän nostaa eikä lähde kiertämään tms.
    2. Omat sotilaat/evakuoitavat. Kaveri ampuu räjähtäviä nuolia viereen ja pelastettava panttivanki ei tule suojaan vaan jää tuleen ja huuta apua.
    3. Parit "päävastustajat" tuntuvat ylilyönneiltä pelin muuten "realistiseen" luonteeseen verrattuna.

4. Datamies

Datamies Guest

saan tämän joululahjaksi...en malta odottaa...kävin just kattoos killzonen trailerit:p

5. wutang_69

wutang_69 Member

Trophy Points:
    16
    pspn paras peli toi on mun mielst, ku viel pelaa kavereitten kaa kolmistaa :D :p

6. wutang_69

wutang_69 Member

Trophy Points:
    16
    pspn paras peli toi on mun mielst, ku viel pelaa kavereitten kaa kolmistaa :D :p (Killzone )

7. Jannejt

Jannejt Moderator Staff Member

Trophy Points:
    118
    wutang_69, jos haluat muuttaa/lisätä jotain viestiin niin käytä muokkaa nappia siihen ;) [​IMG]

8. Datamies

Datamies Guest

no nyt olen saanut tämän pelin ja pelannut jonkin verran....aivan mahtava peli mutta välillä menee hermot...jumitun melkein joka kenttään pieneksi aikaa...tosin johtunee siitä että olen aika pas*a pelaaja... :D
    heittäkääs muutkin hiukan omia kokemuksia tästä pelistä!!!:D

9. PSP_hirmu

PSP_hirmu Guest

oon pelannu killzonea WLAN:nilla kolminpeliä... voin sanoo että se on BEST!
    kuvakulma vaa ei oo ihan paras vaihha ei se mua paljon haittaa... :D

10. Datamies

Datamies Guest

kuulostaa mahtavalta...itellä vaa ei oo mahdollisuutta kun ei kenelläkää muulla kaverilla oo killzone :( olis kyllä mahtavaa kokeilla sitä....

11. marssi

marssi Member

Trophy Points:
    16
    mulla on myös kyseinen peli ja oon sitä mieltä et oli kyl rahan aroven hankinta...oisko jollain jotain neuvoo miten sen chapter 3 pääkin pääsis läpi ku ei onnistu millään oon varmaan kuollu jo 100 kertaa...:D

12. autonomy

autonomy Member

Trophy Points:
    11
    tullu demoki jo.

13. Reserved

Reserved Member

Trophy Points:
    16
    viime jouluna sain joululahjaksi psp:en ja killzonen. hardilla menty läpi kaikki Attribudet/Aseet unlockittu. ois kiva saaha ku 84% läpi ja mut en oo kokeillu Co-Oppia ois kiva ni sais joskus sen 100% :/ pelkkien vihujen tappamine on nykyää tylsää ja missionit muistaa ulkoa... bossit kyl iha kivoja hardilla :D 2758 tappoa 121 kuolemaa

Share This Page