Minulle on tapahtunut sillälailla että olin menossa pelaamaan xboxilla ja en voinut kirjautua tunnukselleni. Siinä luki jotakin että joku toinen konsoli käyttää sitä tunnusta tai jotain ja että (gamertag is not valid) tämän jälkeen yritin käydä sähköpostissa ja huomasin että joku oli tai jotenkin salasanani oli vaihtunut ja pitän prosessin jälkeen sain vaihdettuani salasanan ja pääsin sähköpostiin ja pääsin kirjautumaan tunnuksellani xboxin sivuilla mutta en vieläkään päässyt kirjautumaan xboxilla. Jos jollakin on ehdotuksia miten voin yrittää korjata ongelmaa niin se olisi todella hienoa. (Jos joku nyt edes ymmärtää mitä yritän selittää). voin myöhemmin kirjoittaa mitä tarkalleen siinä lukee kun yritän kirjautua boxille.
Kun yritän kirjautua sisään ensiksi tulee: This profile has been recovered on another console. please copy the profileto this console or recover the profile again. En siis ymmärrä mitä tarkottaa tai jotakin pitäs kopioida profiili omalle konsolille plaa plaa plaa ja toisen kerran perään yritän kirjautua niin tulee tämmöinen: your Xbox LIVE membershipinformation is not valid. please use a profile that containsa valid membership or recover your profile from xbox LIVE. ja tosta taas en tajua yhtään mitään. Auttakaa mua nyt viisaampana!!! KIITOS!
Rauhoituppas nyt vähän Hirveä kieliasu. Joku toinen tosiaan käyttää tagiasi, joten laitat recover gamertag ja sen jälkeen vaihdat salasanasi.