Kirjoittaessa tulee ylimääräisiä välilyöntejä.

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by OpenAir, Jan 14, 2010.

1. OpenAir

OpenAir Member

Trophy Points:
    11
    Ongelmana on, että kun kirjoitan tällä läppärillä (Fujitsu Siemens Xa2528), mystisiä välilyöntejä ilmestyy kokoajan. Välillä välilyönti jää "pohjaan" vaikka ei paina m itään nappia sen lähellä.

Ongelma alkoi, kun puhaltelin purkkipaineilmalla roskia näppiksen alta, joten taitaa olla hienosti itseaiheutettua (ja sepä vasta ketuttaakin). Läppärinäppiksien fyysisestä rakenteesta allekirjoittaneella ei ole mitään hajua, mutta varmaan jotain johdinongelmia sielä nyt on. Mahtaisko kenelläkään olla mitään korjausehdotuksia. On nimittäi n varsin häiritsevää kun noita välilyöntejä puskee kokoajan. Itsellä on ideat ihan hukassa.

Usb-näppistä ei ole kokeiltavissa joten en tiedä jatkuisiko ongelma sitten silläkin. Please help me!

Last edited: Jan 14, 2010
  2. OpenAir

OpenAir Member

Trophy Points:
    11
    Jes, sen verran oon saanut vikaa spefisioitua, että välilyönnistä on tullut ihan yliherkkä, periaatteessa kun vaan hengitänkin sitä päin niin se puskee väliä. Oisko mitään ideoita mitä sille tekis?

3. afterwin

afterwin Regular member

Trophy Points:
    46
    Puhaltele uudestaan se voi auttaa. Minulle on käynyt samoin monesti. Todennäköisesti roska välissä joka tekee sen välilyönnin yliherkäksi. Joskus on ollut pitkäänkin ylänuoli poissa pelistä kun olen roskia puhallellut.

Share This Page