eikä toimi se kissin intternet juttukaan ja kun menen sinnekanava hakuun ja valitsen finland ja painan chek niin se tulee ihan punaseks se juttu ja sitte kun etin kanavia ei löydö mitään
Löytyiskö seuraavasta apuja. [bold]kissin satdem-t kortti ja sen bugit[/bold] http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2/42485
En ole nähnyt kyseistä laitetta, mutta olettaisin, että sulla signaalia ei löyty riittävästi? ..."niin se tulee ihan punaseks se juttu" (http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/3/42485) "Punainen värihän palkissa tarkoittaa, että signaalia ei ole..." ja sama thread hieman alempana ... "Rupeshan se toimimaan kun uusin antennin johdon singnaali on edelleen punaisella mutta osa kanavista silti näkyy vahvistimen se vaatii"
pitää mennä huon ostaa uus johto oti o aika vanha ja sit jos se eii toimi sit ostan vahvistimen mulla on kyllä ollu digibxi kiinni ja singaali taso on ollu 80-90 % on se aika ihme jos se on tolle kortille liian pieni
Tuo kortti taitaakin olla lajissaan niitä ensimmäisiä PCI-kortteja (keskustelua jo 2003). Silloin aikoinaan, kun Finluxilta tuli ensimmäinen malli 410 leikin sen kanssa 3-4 kuukautta, kunnes möin sen pois. Kanavat boxilla löytyivät, mutta eivät näkyneet ollenkaan kerrostalon anteeniverkossa, joten kokeilin sisäanteenilla (varustettu vahvistimella). Sisäanteeni toi kyllä kuvat näkyviin, mutta pätkivät kuitenkin pahasti säätilan mukaan. Tuo ensimmäinen malli ei tainut olla herkkä signaalille ja mahtaako sama herkkyyden puute vaivata myös tätä Kissin korttia. Syy ongelmaan voi lyötyä tästä sekä/tai anteenista/-verkosta (suuntaus yms). Lisäys: Tuo 80-90% onkin jo hyvä vahvuus eli siitä sen ei pitäisi olla kiinni. Itsellä vahvuus näkyy olevan Topfield:ssä n. 67-68% ja laatu vastaavasti on 100%.
kolme vuotta vanha omakotitalo keravalla uusi antenni en oo viel kokeillu sisä antennilla muttta en usko että sillä löytyy paremmin meen varmaan koneliikeseen kysyy pystyykö ne saada sen toimimaan ja jos joku voi myydä ton kiss satdemin asennus cdn tai sen kopion niin voi lähettää mun sähkö postiin hinnan millä myy tai jos joku jaksaa lähetää siitä cdstä ison mun sähköpostiin niin ois hyvä tyyppi. dahomeboy2@yahoo.com