Kiss Satdem T ongelma

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Jou2maz, Jan 18, 2003.

1. Jou2maz

Jou2maz Member

Trophy Points:
    11
    Olen lukenut aikaisempia viestejä mutta en ole löytänyt suoraa vastausta ongelmaani. Asia on näin että sain haltuuni kyseisen Kiss Satdem T kortin ja homma toimii yllättävän hyvin. Haluaisin kuitenkin tallentaa(/"nauhoittaa") ohjelmia myös. CD:llä joka tuli paketin mukana ei ollut tallennus-softaa, enkä tiedä mitä tehdä. Olen kuullut jostain 30päivän katselurajoituksista, mutta nämä eivät ole minua vielä päässeet haittaamaan koska en voi "nauhoittaa" mitään! Olisin ERITTÄIN kiitollinen jos joku antaisi minulle linkin tai lähettäisi ohjelman jolla voin tallentaa TV-kuvaa. Jos "nauhoitus" on mahdollista kissin cd:ltä löytyvällä softalla niin kertokaa ihmeessä miten?...
    Kiitos jo etukäteen

2. jukjuv

jukjuv Guest

3. repa

repa Member

Trophy Points:
    16
    Kun ko.kortti tuli markkinoille ei siihen oltu vielä saatu mukaan tallennussoftaa. Tämä mahdollisuus saatiin kehiin vasta about vuosi sitten, jonka jälkeen myydyissä paketeissa tallennussofta on automaattisesti ollut käsittääkseni mukana.
    30 päivän katseluoikeus pitää paikkansa ja on hanurista, mutta ainakin ATIn softilla katselu onnistuu tuosta piittaamatta.

Share This Page