Kivellä päähän...

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Wagner_jr, Jan 2, 2007.

1. Wagner_jr

Wagner_jr Member

Trophy Points:
    11
    Monta vuotta sivua sivusta seuranneena nyt on itse pakko kysyä, kun homma ei toimi ihan lukemalla muiden juttuja.

Emule on ollut käytössä melko kauan, mutta nyt uuteen paikkaan muuttaneena, muuli tökkii pahemman kerran. Näitä sivuja olen kelannut, mutta neuvot eivät ole ainakaan minua auttaneet...osaako joku taivutella ratakiskoja ;)

Eli käytössä on ollut viimeinen versio emulesta ja ihan alussa homma pelasi ihan kohtuudella! Nykyään kaikki palvelimet häviävät muutamassa hetkessä eikä latauksetkaan tietysti toimi eikä hakukaan. Kademliakaan ei ole täällä toiminut kertaakaan. Palomuurit pitäisi olla auki...ADSL-modeemin kanssa olen paininut...vika saattaisi olla siellä...(Zyxel 660HW-61)

Kokeilin myös emule Plussaa ja sehän itki kokoajan hitaudesta...niinkuin en itse sitä tietäisi :)...Portteina EMulessa on ollut 4662/4672

Antakaapa jotain vinkkejä...

2. rillix

rillix Regular member

Trophy Points:
    26
  3. jusunakki

jusunakki Regular member

Trophy Points:
    46
    miten kivi ja pää kuvas tätä ongelmaa?

4. Wagner_jr

Wagner_jr Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos Rillix...noilla linkeillä sain hyvät lisäavut! Vieläkään toki en ole saanut Kademliaa toimimaan eikä porttien testauskaan mene läpi, mutta jatkan opiskelua...muuli kyllä alkoi pelittämään muuten mukavasti...alkoi taas liikenne vetämään :)

Jusunakille pahoittelut jos aiheutin päänvaivaa vai pitääkö minun tuo otsikko sinulle aukaista?

Share This Page