Yritän liittää PC:tä vanhahkoon Philipsin Black Line S -telkkariin käyttämällä apuna Deltaco Grand Hand View II -adapteria. Kloonikuva tulee näkyviin ihan oikein, kun liitän kaikki johdot silloin, kun sekä telkkari että tietokone ovat päällä. Jos sitten sammutan tietokoneen (tai vaikka telkkarinkin) ja käynnistän koneen uudelleen, kuva näkyy molemmilla näytöillä vain BIOS:n käynnistysruudun ja Windowsin alkulogon ajan. Sitten kun näytölle pitäisi ilmaantua Windowsin kirjautumisruutu, sekä telkkari että monitori pimenevät täysin, eikä kuvaa saa näkyviin kummallekaan näytölle millään. Missäköhän ongelma voi piillä? Adapterilaite on jo kerran vaihdettu kaupassa, eli sen ei ainakaan pitäisi olla rikki. Näytönohjaimena on Nvidia GeForce 7500 LE, monitorina Benq G900 5 ms 19" TFT 60 Hz, näyttöresoluutiona 800x600 ja käyttöjärjestelmänä Windows Vista. Kiitos avusta!
Mulla on sama ongelma. Olisi myös kiva tietää tuohon vastaus.. Yritän saada tv:n oletusnäytöksi. Olen yrittänyt kolmella eri liitäntätavalla, mutta aina häviää kuva kun käynnistää uudelleen, ja sitten pitää uudestaan säätää tietokoneen näytöllä näkymään. Olen koittanut scartin kautta: s-video -liitäntää, s-videota adapterilla suoraan näytön liittimeen (ei tullut kuvaa) ja s-videota adapterilla DVI -liitäntään. Auttaisiko tuohon joku ajuri, latasin jo Radeon 9200 näytönohjaimen, jolla sain myös asennettua catalyst control centerin.