Kmeaw 3.55 ongelma, pelit eivät lataudu

Discussion in 'PS3' started by TxRaion, Mar 17, 2011.

1. TxRaion

TxRaion Member

Trophy Points:
    11
    Päivää vaan kaikille.

Haluaisikohan joku auttaa? Olen yrittänyt etsiä päivätolkulla tietoa kaikkitietävästä internetistä, mutta tuloksetta.

Päivitin tässä taannoin 3.41 JailBreak donglettelusta tuohon kovasti (yli)kehuttuun Kmeaw firmikseen, ja naurettavan eeppisen taistelun jälkeen sain jopa joitakin pelien backuppeja toimimaan.

Osa aikasemmin toimivista backupeista jäi vain latailemaan peliä (esim. GTA IV), pyörittäen loading screeniä, mutta mitään ei kuitenkaan tapahtunut. No, jotkut uudemmat pelit sitten toimivat, kuten de Blob 2, edes sen vähän aikaa. Pari päivää sitten, kun olin lopetellut Little Big Planetin pelailun vaimon kanssa, ajattelin kokeilla huvikseni GTA IV:n pelitiedostojen poistamista ja uudelleenasentamista, jos se ratkaisisi latausikkunaan jumittamisen. Mutta, kun olin saanut poistettua GTA:n asennustiedostot pleikkarilta, mikään peli ei enää suostunut latautumaan XMB:hen. Käytin lv2 patcheria sekä jotakin "fix permissions from luan2345..", kuten tein aiemminkin, mutta pelit eivät edelleenkään lataudu XMB:hen.

Mitä tapahtui? Onko tässä touhussa mitään järkeä? Pystyykö/pitäisikö asentaa sittenkin takaisin vanha 3.41 JB? Jos kukaan pystyy auttamaan edes jotenkin, niin olisin ikuisesti kiitollinen..

.. Jaha, vaihto Rogero manageriin teki sitten ihmeitä (krpl mistä nää jutut voi olla aina kiinni). Nyt enää kismittää, miksi jotkut peleistä tosiaan jäävät junnaamaan latausruutuun..

Last edited: Mar 17, 2011
  2. ..Andy..

..Andy.. Regular member

Trophy Points:
    26
    Pelit toimivat jos sinulla on uusin backup manager. Jos olet jostain saanut käsiisi pelin joka antaa mustan ruudun alussa, niin yritä etsiä sille eboot fiksaus. Kannattaa myös kokeilla peliä sisäiseltä että ulkoiselta kovolta jos semmoisen omistat.
    Hyvät päivät sinnekkin.

Share This Page