KnoppMythin

Discussion in 'Linux -keskustelu' started by roverman, Oct 7, 2006.

  1. roverman

    roverman Member

    Joined:
    Nov 1, 2005
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olen asentamassa tommoista muttei millään asennu. Tein buutti levyn ja se lähtee päälle, mutta sit ilmoitta et tiedotoja puuttu. Pitääkö olla Knoppix pohjalla vai mikä mättää. Oon niin surkea näissä että. Kiitos avusta

    http://www.mysettopbox.tv/doc.html
     
  2. Sakarias

    Sakarias Active member

    Joined:
    Oct 26, 2004
    Messages:
    1,806
    Likes Received:
    12
    Trophy Points:
    68
    Levyssä voi olla vikaa. Polta uusiksi ja mahd. pienellä nopeudella. Tuo asennetaan kovalevylle. Lue ohjeet tai printtaa ne jos mahdollista. Tee md5sum testi, jos md5sum on saatavilla.
     
  3. roverman

    roverman Member

    Joined:
    Nov 1, 2005
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    vaihdoi cd levy cd-r ja rupesi toimimaan. Varmaan tossa cd-rw oli vikaa !!kiitti!!
     
  4. Sakarias

    Sakarias Active member

    Joined:
    Oct 26, 2004
    Messages:
    1,806
    Likes Received:
    12
    Trophy Points:
    68
    Ole hyvä vaan. Varsinkin cd-rw levyjen kanssa on usein ongelmia. Ja kun on vasta systeemiä asentamassa on aseman lukunopeutta vaikea tiputtaa. Itse en jaksa kuunnellla DVD aseman ääntä, ja olen tiputtanut luku ja kirjoitus nopeudet aika alas.
     
  5. roverman

    roverman Member

    Joined:
    Nov 1, 2005
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    joo seuravaan ogelma. Pitäis saada tv kortti toimimaan .Ohjelma kyselee joitain ip osoitetta. kyl on ihan toinen juttu ku tuttu xp. Asennus oli helppo, mutta en kyllä ymmärtänyt kuinka kello aika laitetaan.siis missä järjestyksessä. Kai aivot on sulanut .
     
  6. roverman

    roverman Member

    Joined:
    Nov 1, 2005
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    kellon aika kohdalleen. Onks kukaan saanut kanavia näkymään???? Oisko kellään rautalangasta väänettyä ohjetta ??????????http://ladybug.iki.fi/content.php?article.12.3

    yritin tolla en tiedä mikä meni pieleen
     
  7. Danshaku

    Danshaku Guest

    No en osaa itse auttaa mut nerot voisivat auttaa sinua hieman enemmän jos tietäisivät tv-korttisi spectsit, mikä valmistaja ja merkki jne. Hyvä sivu mistä kannattaa katella in www.linuxtv.org.
     
    Last edited by a moderator: Oct 9, 2006

Share This Page