Onko mitään ohjelmaa jolla voi poista kohtauksia samalla kun sen pakkaa xvid-codecilla? Mulla on KiSS SatDem T ja osaan kyllä muunta sen tekemät mpg-tiedostot VirtualDubilla aviksi, mutta kun ei välistä pysty poistamaan mainostaukoja (tai en mä ainakaa osaa). Jos joku tietää ohjelman jolla tämä onnistuu niin vastaa, tarvitsisin kipeästi apua.
kiitos! Tuolla virtualdubilla on tullu jo kokeiltua sitä sun tätä, mut emmä jaksa käydä joka kerta läpi noin vaikeaa prosessia. Vidomi kuulosti aika hyvältä, käyn kattoos ja kokeilen.
Ei se Vdubilla mainosten poisto ole mikään vaikea prosessi, jos Mark In- ja Mark Out-nappuloilla valitset poistettavan kohdan ja painat deleteä..
juu ei vdub mikää vaikea ole. ensin siirryt mainoksen alkukohtaan, painat home nappulaa. sitten siirryt mainoksen loppukohtaan ja painat end nappulaa. sitten vain deletellä valittu pätkä pois. Tallennus kannattaa muistaa tehdä direct stream copyna... ellei halua pakata uudelleen.
Testasin just! Toimii ku unelma. Mä luulin et jos on yks mainostauko niin laittaa vaan alun ja lopun ennen taukoa ja sama sen jälkeen (elikkä jakaa se kahteen osaan) ja sit yhdistää ne yhdeksi tiedostoksi. Kiva että noinkin yksinkertainen mainostaukojen poisto löytyi. Pakko kiittää viä kerran!