kokemuksia creative zen v tai zen micro photosta?

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista' started by nesti, Oct 30, 2006.

1. nesti

nesti Member

Trophy Points:
    11
    Olis aika hankkia mp3 soitin ja hetken surffailun jälkeen kohdalle osui muutama mielenkiintoinen soitin. Olisko jollain kokemuksia ja vinkkejä mikä seuraavista kannattaisi investoida?
    Creative zen v plus 2gb
    http://fi.europe.creative.com/shop/product.asp?category=10&subcategory=30&product=1342&
    Creative Zen MicroPhoto 4GB
    http://www.bulldog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=2815701502925
    ja ässänä vielä INOVIX MP3- soitin IMP-1112 2 Gb
    http://www.pixmania.com/fi/fi/342194/art/inovix/mp3-soitin-imp-1112-2-gb.html
    jos jollain on tietoa tai vinkkiä heittää niin kiitosta jo etukäteen.

2. nesti

nesti Member

Trophy Points:
    11
    lisäsurffailun johdosta tarkennusta edelliseen ja paremmat linkit:
    CREATIVE, ZEN MICRO PHOTO 4GB BLACK
    http://www.servit.fi/storehki/index.php?main_page=product_info&cPath=3_36&products_id=4922
    +tallennuskapasiteetti
    +radio(ei niin tärkeä)
    -koko
    onkohan mahdollista katsoa videokuvaa???

CREATIVE, ZEN V 2GB MP3 SOITIN
    http://www.servit.fi/storehki/index.php?main_page=product_info&cPath=3_36&products_id=5097
    +koko
    +nauhoitusmahdollisuus cd-soittimesta(?)
    +ilmeisesti mahdollisuus videon katseluun

laitteet saman hintaisia mutta onko tietoa esim. äänenlaadusta tai joistakin ongelmista soittimien suhteen?

3. JuZaB

JuZaB Member

Trophy Points:
    11
    kumpaan päädyit? oon katellu itekki just noita 2 soitinta enkä osaa valita,tossa mickrophotossa oli hieman hankala käyttöinen valikkojen selaus ku sain kaverilla kokeilla soitinta mutta kuiteki 2gigaa enemmän muistia..

4. Tapioca

Tapioca Member

Trophy Points:
    11
    Itse ostin viikonloppuna tuollaisen Zen V Plus 2Gigan muistilla. Plussassa oli karvalakkimalliin verrattuna radio ja videonkatselumahdollisuus. Eli kannaattaa olla tarkkana onko ostamassa laitetta plussalla vai ilman.

Omat kokemukseni ovat hirmu värittyneet, koska kyseessä on minun ensimmäinen fiksumpi mp3-soittimeni. Näyttö on 1,5tuumainen, mutta oli kyllä hienoa katsella Madventures-pätkiä niistä. Minun epä-hifistin korviini vakiona tulleet korvanapit jymisevät aika kivasti.

Laite toimii sekä USB muistina, että resurssien hallinnan kautta myös näkyvänä Zen V Media series kuvakkeena. Tuon kautta voi mm. muuttaa leffapätkien tiedostomuodot soittimeen sopiviksi.

Laite oli makuuni jopa liian pieni. Vähän tulitikkuaskia isompi.

EDIT: vaikka kaikki varmasti osaa googlata, niin tuossa laiskemmille arvostelu laitteesta:

http://www.anythingbutipod.com/archives/2006/10/creative-zen-v-plus-review.php

Last edited: Nov 6, 2006
  5. Thoun

Thoun Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse omistan tuon Creative Zen MicroPhoto 4GB -soittimen. Toiminut aivan moitteetta, helppokäyttönen ja mahtuu musaa niin pirusti! :D Kannattaa harkita ton ostoa kyllä. On vielä tosi hienon näkönen ja ei se touchpad näppäimistö ole epämukava käyttää, siihen tottuu nopeasti, kun laittaa vielä herkkyyden alhaiseksi. Näyttö on selkeä ja kuvatkin näkyy moitteetta. Ja tietysti suomenkieliset valikot aina plussaa.

Ja tuolta kannattaa ehdottomasti ostaa -----> maksaa vain 129 €

http://www.servit.fi/storehki/index.php?main_page=product_info&products_id=4922

Last edited: Nov 22, 2006
  6. maxim

maxim Member

Trophy Points:
    16
    microphoto 8 GB. toiminu hyvin, nyt hajos touchpad.. saa luvan mennä takuusee. Muuten ihan kivan soitin. ja sen sanon et miespuolisen henkilön käteen zen v on vähä liian pieni.. oma mielipide :O. eikä se videoiten katselu oo järkevää.

7. Thoun

Thoun Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo kyllä tuo video ominaisuus on vähän turha tuossa v:ssä. Kannatan kyllä tuon soittimen osto ;D Tietysti ei sitä paljon tiputella tai käsitellä väkivalloin sillä eihän noi soittimet semmosta kestä.

8. nesti

nesti Member

Trophy Points:
    11
    Jep. kiitosta vinkeistä. myöhästyin hieman microphoton ostosta, mutta tarkoitus olikin ostaa vasta kun veronpalautukset tulevat....Todennäköisesti zen v tulee ostettua sitten.

9. wamuu

wamuu Member

Trophy Points:
    11
    niin kysyisin sellasta että, onko kyseisessä mp3 soittimessa videon katselu mahdollisuus? creative zen v 1gb.. ja jos on niin mihin formaattiin se pitää muuttaa.. pikaisia vastauksia kiitos!!!

10. otsi

otsi Guest

0
    Trophy Points:
    0
    vaan plussa mallisa on videon katselu mahdolisuus.

11. wamuu

wamuu Member

Trophy Points:
    11
    kiitos vastauksesta(=

12. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Trophy Points:
    46
  13. Turska682

Turska682 Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen samaa mieltä. Ja tuo tatti on melko huono minun mielestä Zen V:ssä tuohon navigointiin, touchpad on parempi, ja siinäkin mielessä MicroPhoto on parempi että tosiaan miehille omasta mielestä paremman kokoinen. Lisäksi saa jopa 8 gigan muistilla ja eri väreillä. Kokemusta on tosiaan molemmista soittimista ja ennemmin MicroPhoton ottaisin. :)

14. Turska682

Turska682 Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen samaa mieltä. Ja tuo tatti on melko huono minun mielestä Zen V:ssä tuohon navigointiin, touchpad on parempi, ja siinäkin mielessä MicroPhoto on parempi että tosiaan miehille omasta mielestä paremman kokoinen. Lisäksi saa jopa 8 gigan muistilla ja eri väreillä. Kokemusta on tosiaan molemmista soittimista ja ennemmin MicroPhoton ottaisin. :)

15. henkettu

henkettu Guest

OSTA SANDISK SANSA E250 MP3... Itse olin kans ostamas tollasta, mut tää olikin parempi. Ja tämän sitte ostin.

16. Thoun

Thoun Regular member

Trophy Points:
    26
    Zen V:ssä on omat hyvät puolensa, mutta tosiaan se on aika pieni. Joku tykkää joku taas ei. MicroPhoto, jonka ite omistan on hyvä kädessä, touchpad on helppokäyttöinen ja muutenkin valikot ovat helpot (on myös V:ssä). MicroPhotossa on persiistä se, että kuvia ei voi katsella samaan aikaan kun kuuntelee musaa ja kuten monet muutki soittimet, se menee rikki helposti.

Ärsyttää vähän että Zen V:hen on saatavilla paljon enemmän lisätarvikkeita, kuten suojia yms. MicroPhotossa plussa hienot valot :)

17. nesti

nesti Member

Trophy Points:
    11
    Microphoto on ollut käytössä nyt joulusta asti. vähän käytettynä ostin ja voi kyllä sanoa että tyytyväinen olen valintaan. padi oli alussa aika hankala mutta siihen tottuu nopeaan. En tiedä V mallistosta kylläkään millainen on käytössä, mutta uskon ettei sekään huono ole.

18. dwnstrm

dwnstrm Guest

Zen Microphoto 8gb on suht hyvä soitin. Valokuva-ominaisuudella en ole koskaan tehnyt mitään, tosin. Näppäinlukkoa täytyy käyttää ahkerasti, sillä kosketusnäyttö on herkkä.

Myyn omani pois, jos joku haluaa ostaa. Ostettu verkkokaupasta 26.4.2006. Hyvin pidetty valkoinen, pieniä naarmuja tosin löytyy, kyllä se muovi kuluu vaikka taskussa pidetty ilman hankaavia juttuja.. :) täysin toimiva, takuuta on vielä voimassa vajaa kuukausi.. akku kestää mielestäni yhtä hyvin kuin uutena.

Ajattelin keskittää musani puhelimeeni, ettei tarvitse kahta laitetta pyöritellä taskuissa..

Tarjousten perusteella, hinta pyörii varmaan jossain satasen kieppeillä?

19. henka__

henka__ Member

Trophy Points:
    11
    Ei kenelläkään olisi zen microphotoon ajureita?? en oo ainakaa löytäny creativen sivuilta.. jos jollain olis niin ette viittis lähettää

Kiitos jo etukäteen!:)

ps. tai lisätkää messengeriin..

Last edited: Aug 13, 2007
  20. dwnstrm

dwnstrm Guest

Share This Page