Elikkäs onko teillä minkälaisia kokemuksia Digiboksikauppa.fi:stä? Monia maksutapoja ainakin löytyy ja toimituskulut ovat nolla euroa/lähimpään postiin. Kannattaako tuolta tilailla tavaraa, itse olen toppyn digiboksia meinannut. Ainakin on täysin suomalainen ja tuntuu luotettavalta. Mutta muiden mielipiteitä kaipaisin myös.
Kaveri tilas tuolta just Topfieldin boksi. Makso muistaakseen heti netissä ja boksi tais olla parin päivän päästä postissa, niin kuin lupasivat.
Luotettava kauppa. Itse tilasin oman Toppyni tuolta keväällä. Pari viikkoa sain laitetta venailla, siinäkin taisi olla syynä se, että vehje oli päässyt Suomesta loppumaan. Kun varastoon saapui, niin seuraavana päivänä sai jo postista hakea pois kuleksimasta. Tilasin luotolla, varmuuden vuoksi. Jos mahdollista, niin yleensä kannattaa luotolla tilata netistä, koska ongelmatilanteissa on helpompi saada omansa pois. Mutta tarkkana kannattaa olla senkin kanssa ettei jakele luottokortinsa numeroa mihin tahansa. Takuuasioista ei ole kokemusta kun tähän asti laite on pelannut murheitta. Muutamia luotettavan verkkokaupan tunnusmerkkejä: - yrityksen tiedot selkeästi esillä (postiosoite, puhelinnumero tärkeimmät. Pelkkä yleissähköpostiosoite herättää heti epäluuloja. Tässä nimenomaisessa tapauksessa jopa jampan kuva on esillä. Harvemmin huijarit kuvaansa sivuillaan julkaisevat...) - useampi kuin yksi maksutapa - tuote- ja hintatiedot selkeästi esillä - puhelin- ja sähköpostikyselyihin oikeasti vastataan