Terve Onko kellään Acer Aspire 8930G-734G32Bn konetta`? Kysyisin, että millainen kone on ihan normaali käytössä/pelikäytössä. Mitä hyvää ja mitä huonoa sanottavaa? Koneesta tietoja on tässä Nopeat vastaukset olisivat valttia koska vanha kokoperheen kone meni rikki ja tarvittaisiin uusi mahdollisimman nopeasti.
Itse olen juuri katsellut saman hintaluokan konetta, ja tämä on muutaman päivän tarkkailun perusteella tällä hetkellä kärjessä: Amilo Xi3650-007B http://www.tietokonekauppa.fi/tuotetiedot.php?koodi=20022 Tuohon ehdottamaasi koneeseen verrattuna tässä on parempaa ainakin prossu (P8600 [2,4GHz] vs. P7350 [2.0GHz]) ja kovo (320Gt vs.500Gt). Ehdottamassasi koneessa on sitten puolestaan enemmän USB-portteja (3 vs. 4), siinä on sormenjälkitunnistin ja ilmeisesti paremmat kaiuttimet. Näitä tekijöitä voi tietenkin puntaroida sitten omien tarpeiden mukaan, mutta itse 3D-mallinnusta ja kuvankäsittelyä harrastavana käyttäjänä arvostan tuon paremman prosessorin sen verran korkealle, että valitsisin Fujitsun. Hinnassakin säästää about 50€. Onko muilla jotain vastaavia koneita ehdottaa tähän hintaluokkaan (900-1100€)?
Jos tässä aspire 8930g koneessa on samat kaiuttimet kuin aspire 7520g, niin ei kannata odottaa ihmeitä, varsinkaan "bassokaiuttimelta". Kyllä sen äänet on silti keskivertoa paremmat, tuskin missään koneessa on mitään hifiä...