Kokemuksia Sonyn DSC H9?

Discussion in 'Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue' started by Uneksija, May 18, 2007.

1. Uneksija

Uneksija Member

Trophy Points:
    11
    Niin, eli olisin ostamassa kyseisen kameran koska edellinen päätti päivänsä eilen. Hintakaan ei ole päätähuimaava ja olen katsellut sampleja netistä aika paljon ja olen ihan tyytyväinen kuvanlaatuun näin perus harrastelijana. Nyt kiinnostaisikin käyttäjien kokemukset kamerasta ja sen toimivuudesta. Mitkä ovat parhaat puolet ja mistä tulee miinusta?

Kuvaan enimmäkseen esimerkiksi lemmikkejäni, ihmisiä ja jonkinverran luontoa, onko kamera siihen sopiva? (Tiedän että kunnon järkkärihän sen melkein olla pitäisi, mutta ihan rahatilanteenkin vuoksi se ei nyt ole ajankohtaista, valitettavasti)

Kokemuksia kaivataan kipeästi koska en haluaisi ostaa pelkkien teknisten tietojen ja kuvaesimerkkien pohjalta. Olen toki menossa huomenna vielä liikkeeseen katsomaan jos saisi näppituntumaa kyseiseen kameraan, sillä täytyyhän sen käteen sopia.

Ja myöskin ehdotuksia muista vaihtoehdoista otetaan vastaan mielellään (sillä en tiedä jos jossain olisi vielä vähän paremman laatuinen kamera kohtuuhinnalla). Hintaluokka saisi tosin olla tuota alle 500€ ja en ihan ensimmäisenä haluaisi ruveta ostelemaan liiempiä lisälaitteita ja juuri siitäkin syystä hautasin idean ostaa järkkäri tälläkertaa.

Kiitokseni.

2. aba120

aba120 Regular member

Trophy Points:
    46
    Last edited: May 18, 2007
  3. joouni

joouni Regular member

Trophy Points:
    26
    ^ Tuo on kallis ja Canonilta on tulossa jo S5is, joten varmaan kannattaisi odottaa hieman...S3 hintojen ainakin pitäisi tippua samalla.

Muita:
    Olympus (SP-550 UZ), Fuji (S5600, S6500fd, S9600) ja Panasonic:ilta myös löytyy melko mielenkiintoisia malleja.

Last edited: May 19, 2007

Share This Page