Olen laittamassa 17-tuumaisen noin 600-800 euron hintahaarukassa hujeltavan koneen, jolla ei pelikäyttöä. Nettiplarailusta mieleen jäi Toshiban Satellite-sarjan L670D105 ja L670D13T. Olisi mukava kuulla kommentteja niistä tai Toshibasta ylipäätään. Ilmeisesti se on kohtuullisen uusi tulokas kotikäyttökoneiden sarjassa? 2 vuoden rahat tarvittaessa takaisin -takuusta päätellen valmistaja lienee kuitenkin vakavissaan. -Namako-
Toshiba tekee ihan hyviä ja laadukkaita läppäreitä. Kyllähän se jotain kertoo, jos valmistaja pystyy antamaan 2 vuoden rahat takaisin takuun. 2 vuoden takuu oli muunmuassa yksi syy miksi päädyin Sonyn läppäriin.
Itse olen Toshiban Satellite Pro l-40 läppäriin ollut erittäin tyytyväinen. Uudenveroinen vielä 4 vuoden kovan käytön jälkeen. En ole koskaan edes pölyjä tästä puhdistanut, mutta ei menoa ole haitannut. Jos hankkisin uuden läppärin ja Toshibaa olisi järkihinnalla tarjolla niin ei tarvisi kahdesti miettiä minkä ostaisin. Edit: Ällistyttävin ominaisuus on varmaan se että akku ei ole neljässä vuodessa heikentynyt juuri lainkaan. Velipojan kaks vuotta vanhassa Acer-läppärissä akku kestää about 5 minuuttia mutta tässä edelleenki jotain 1h 15 minuuttia.