Kokemusta aiptekeista?

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Sahia, Jul 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sahia

Sahia Member

Trophy Points:
    11
    Olen hankkimassa piirtopöytää (heti kun saan rahat kasaan), ja haluaisinkin kuulla hieman asiaan perehtyneiden mielipiteitä.
    Onko jollakulla omakohtaista kokemusta Aiptekin piirtopöydistä? Kun paljon vaan tuntuu kuulevan sellaista "olen kuullut, että ne on sitäjatätäjatota", ja haluaisin kuulla hieman tarkemmin, miksi ne ovat niin huonoja. Rahavarani kun ovat hyvin pienet, eli mitään 700e piirtopöytää en voi hankkia.
    Ja jos kallistun Wacomin puolelle, niin sitten on kokokysymys. Ajattelin ihan piirtää pöydällä, en siis mitään kuvanmuokkauksia tms. tehdä, ja olen aika kauan miettinyt, että kannattaisiko tuhlata monta sataa A4 vai tyytyä A5 - silläkin ehdolla, ettei sille välttämättä mahdu isoja juttuja piirtämään.
    Osaako joku sanoa, mitä kaikkea Wacom Intuos3 on sellaista, mitä Wacom Intuoseissa ei ole? Kun ne Intuos3 ovat monta sataa kalliimpia kuin Intuosit, joten jos niissä ei ole mitään ratkaisevaa juttua, jotain, miksi ne ovat aivan huippupaljon parempia kuin Intuosit, niin enpä sellaista taida ostaa. ^^

Aivan eniten haluaisin siis kuulla (mielellään omakohtaisia) kokemuksia Aiptekin piirtopöydistä. Jos jollakulla olisi vielä Aiptek Media Tablet 14000U Premiumista kokemusta, niin aina vain parempi. :)

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page