Kolmesta 1.4GB:stä yksi 4.7GB:n, miten?

Discussion in 'Videokamera -keskustelu' started by zatiainen, Oct 13, 2006.

  1. zatiainen

    zatiainen Member

    Joined:
    Oct 12, 2006
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ostin Canon dc40 digitaalikameran joka siis polttaa suoraan 1.4GB DVD levylle. Minulla on nyt kolme DVD levyä kuvattu ja ajattelin kokeilla onnistuisiko noiden kolmen "pikku" levyjen poltto yhdelle isolle levylle, siis 4.7GB:lle DVD:lle. Tilan puolesta mahtuu, mutta suuria ongelmia olen kohdannut. Olen kokeillut kaikki neron vaihtoehdot, ja luulenkin että levyt pitänee muuttaa johonkin muuhun muotoon. En ole aivan varma näistä levyjen muodoista, voisiko nämä nyt olla VIDEO_TS muodossa.

    Miten toimia.
     
  2. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
  3. nik-ke

    nik-ke Member

    Joined:
    Jan 8, 2004
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tää sama kysymys on mullekkin aivan mysteeri.. SONY DCR-DVD205E. Ostin varta vasten "dvd-8cm":llä toimivan kameran kun luulin, että on helppo yhdistää levyt isoon dvd levyyn ja jättää varmuuskopiot ullakolle.. mutta ei. Auttakaa ny joku ammattitaitoinen kiitos!, ohjekirjassa on n.140 suomennettuu sivuu, jossa menee nuppi turvoksiin ja josta ei löydy tähän apuja. Jos mulla on ny 2kpl. koneella nauhotettuu levyy, niin niissä on saman nimisii tiedostoja jotka pyyhkii toisen alta kun siirrän ne NERO:eek:n. Jos muokkaan niiden "nimii", eli numeroita esim VTS_01_1---> VTS_81_1 jne niin poltto ei ohjelman mukaan tule onnistumaan.. ymmärrän syyn mutta en sitä miten tän saa tehtyy, eli yhdistettyy isolle levylle kolme pientä. -tumpelo :)
     
  4. zatiainen

    zatiainen Member

    Joined:
    Oct 12, 2006
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ime netistä (löytynee myös näiltä sivuilta) ohjelma nimeltä DVD shrink. Sillä onnistuu. Ohjelma "kasaa vaikka 20 levyä yhdeksi, voit muutella levyjen ja otoksien järjestystäkin. Lopuksi ohjelma vielä itse polttaakin. Mielestäni todella helppo ja yksinkertainen ohjelma.
     
  5. nik-ke

    nik-ke Member

    Joined:
    Jan 8, 2004
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    jes! On helppo homma. Thanks.
     

Share This Page