En saa komposiittia näkyviin ATI All-in-Wonder 9800:ssa. Eli yritän siis saada Sonyn videoista kuvaa ATIin sisään komposiittina. Videoiden Scart-liittimestä lähtee kolme piuhaa, jotka olen liittänyt ATIn sisään meneviin RCA-liittimiin. ATI TV capture wdm driver on versiota 6-14-10-6227 Missähän mahtaa olla vika? Vinkkejä? -Julle67
Tuossa mun Scart palikassa, jossa on RCA-liittimet, ei ole minkäänlaista suunnan säätöä. Saattaa siis olla, että se just "mallia" väärään suuntaan. Olen yrittänyt saada komposiitin näkyviin ATIn Multimedia Center 8.8:lla. Ideana siis tallentaa kuvaa videoilta PC:n kovalevylle. -Julle67
Hommasin SCART liittimen, josta saa valittua ulostulosuunnan. Nyt sain RCA-liittimien kautta kuvan ulos normaalina (värit), S-video liitännän kautta kuva oli mustavalkoinen??? Minkähän takia S-video liitännän kautta kuva on mustavalkoinen? Toi SCART-palikka sisältää siis S-videon ja 3 kpl RCA-liittimiä. -Julle67
PAL käsittääkseni, kuva tulee siis videon SCART-liitännästä ulos videonauhalta. ATI:n softassa valittuna PAL B. -Julle67