Uutta konetta siis hommaamassa pelaamista varten, joten haluaisin mielipiteitä ja ajatuksia koneesta. Olisiko jotain vaihdettettavaa tai lisättävää?
Rx6800xt:n pitäisi olla halvempi kuin tuo 3070 ja vähintään yhtä nopea kuin 3080. Ja hyvällä tuurilla joskus jopa saatavilla. Kolmen kympin ilmajäähy ajaisi hyvin asiansa. Ssd-levyistä m.2 on tarpeeton ja kingston muuten vaan vähän sitä sun tätä.
Kiitos vastauksesta. Olen samaa mieltä näytönohjain valinnan kanssa, mutta kun ei vielä oikein voi tietää minkälaisia NAVIt tulee olemaan. Valitsen 3070:n ja 6800xt:n väliltä paremman sitten kun ne julkaistaan. Ilmajäähyjuttukin on faktaa, mutta siinä jahtaan ulkonäköä. SSD jutuista en oikein tiedä. Mitä suosittelisit SSD:n kannalta? Nuo vaikuttivat ainakin hintalaatusuhteiltaan hyviltä.
Jos mä nyt ostaisin uuden koneen ja myisin vanhan, niin miten Windows 10:n kanssa toimitaan? Kannattaako lisenssi siirtää uudelle koneelle? edit: Tai jos mun Windows 10 on jotenkin linkitetty mun Microsoft tiliin niin tuleeko se automaattisesti uuteen koneeseen?
Kai se toimii. Kannattaa ainakin kokeilla. Itse varmaan vaihtaisin emolevynkin https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/152010/x570-aorus-elite/gigabyte-x570-aorus-elite-atx-emolevy. Tomahawk on ihan hyvä, mutta 190 euroa on turhan paljon b550-levystä.