Hei, Olisi tarkoitus ostaa kaverillekkin kone, jonka te osaavat kasaisitte. Budjettina on 700e, joista tosin pitää riittää sellaisiinkin asioihin kuten näppäimistö ja hiiri, ja ostos Lapstoren kautta. Kone kuuluisi mieluusti vihreään leiriin ja siihen tulisi GTX 560Ti. Loput saatte laittaa itse. Ei käyttöjärjestelmän hintaa mukaan. Ystäväni ei ole rupeamasssa sitten kellottelemaan tai mitään, joten toivottavasti se auttaa ehkä jotenkin kasauksessa. Joten lopullista budjettia itse rautaan olisi noin 625€, jos 50€ menee tarvikkeisiin ja 25€ asennukseen. Kiitos jo teille etukäteen.
Täältä ketjusta se taitaa aika lailla löytyä: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/uusi_pelikone_max_650e_sis_kayttis-900484/ Vaihdat näytönohjaimen ja budjetin salliessa virtalähteen (niin kuin tuolla ehdotettu), tai Green kiintolevyn
Vähän päivitetty paketti haluamallasi näyttiksellä: 25€ menee yli budjetin, mutta ei tuosta enää voi oikein kuin näyttiksestä tai kotelosta säästää. E: Tai no virtalähteeksi voi ottaa vähän halvemmalla tehdyn Chieftecin. Itse varmaan menisin tuollaisella paketilla, 25€ ei kuitenkaan mahdottoman paljoa ole.