Joo tota oon niin avuton koneitten kanssa. Haluaisin sellaisen 700e EIpakettivalmisteisen koneen. Joten voisko joku valita osat mulle siihen, vaikkapa tuolta lapstoresta. Käyttöjärjestelmä voidaan unohtaa 700 e hinnasta.
joo kasausta nimenomaan. pelikäyttöön periaatteessa. fallout 3, mahdollisesti vegas. sellasta settiä. mielellään niin tehokas kun tuolla rahalla saa
Tossa olisi yks ehdotus. Jos itse kasaisit saataisiin tilalle tehokkaampi 1055T prosessori. Etkö tunne ketään joka voisi auttaa kasauksessa. Youtuben videoillakin pärjää. Ja ATI julkaisee tässä kuussa uuden HD6000 -sarjansa joka laskee todennäköisesti näyttiksien hintoja.
niin no, kyllähän tunnen pari kaverii jotka osais kasata. ehkäpä sitä vois uutta hd600 sarjaa kannattais odotella, säästäis pari lanttia. MUTTA kiitos tuhannesti sinulle! tallenan kyllä tämän kuvan . ei yhtään hullumalta näytä.
Oottele sitä uutta näyttis sarjaa ja tuon voit saada lapstoresta halvemmalla, jos kokoamisen joudut mukaan ottamaan eli hintoja vertailemaan.
niin joo. onkos tuo koottu kone mikä tossa on parempi valinta ,kun joku HP 800-900 e win 7 kanssa oleva pakettikone? Ja vielä kaikenlisäksi sellainen pakettikone minkä saa gigantista tai anttilasta.
Koottu on aina halvempi/parempi. Aivan sama minkä puljun hintoihin vertaa. Vaikka ostaisi jimmsin "customoituja pakettikoneita" tulee silti itse kasaaminen halvemmaksi. Ja vaikka koneeseen ostettaisiin koneen kasaus palvelu on se SILTI halvempi. edit: HD6000 sarja tulee ulos perjantaina. Nyt se on varmistunut.
tässä vain nopea vertailu jimsin koneesta kone1 Jimm's Basic Gamer Core 5770 Ati Radeon 5770 1GB näytönohjain (hidas ja kallis) AMD Athlon II X4 640 prosessori (hidas perus neliydin AMD 770 piirisarjaan pohjautuva emolevy (kivikautisella piirisarjalla) 4GB 1333MHz DDR 3 keskusmuistia (ok) 1000Gb Sata kiintolevy (mikä? niitä on olemassa hyviä ja huonoja) Antec Sonata 3 kotelo (hinta/laatu suhde päin persettä viimeisen vuoden) = 749€ kone2 (osat valittu itse) asus M4A87TD/USB3, AM3, AMD870, SATA 6Gbps, USB 3.0, ATX (laadukas emo uudella piirisarjalla) silverstone 500W, Strider Essential, ATX 2.3, 80 Plus (laadudas perus virtalähde) Phenom II X6 1055T, AM3, 2.8GHz (tarvitseeko sanoa enempää) GeForce GTX 460, 768MB GDDR5 (uutuus, huippu näytönohjain) Define R3 Black Pearl (erittäin laadukas kotelo) 4gb Adatan 1333 muisia samsung F3 1tb kovo (nopein SATAII kovoista) = 738.40€ Tässä vain esimerkki miten paljon parempaa saa samaan rahaan.
nii'in.. se on se ostamisen helppous eikä tartte nähdä vaivaa... ja pitäähän niistä voitotkin kerätä taskuun Mutta ostakoon ken haluaa, itse en rahojani niihin laita kun parempaakin on mahdollista saada..
Näimpä, komppaan Lerppu86:sen Kommenttia. Ihan normaalia se on että liikkeet keräävät kasattavista koneista rahaa itselleenkin. siihenhän se kaikki liiketoiminta perustuu. Jos ei olisi liikeitä, olisi pelkkien osien hinnatkin kovempia.
Asia erikseen, jos on jokin ihan sairas tarjous jostain suhtkoht. hyvästä pakettikoneesta, mutta nämä tarjoukset ovat erittäin harvassa. Kasaamalla saa laatua, ja vieläpä halvemmalla.
Niin se julkaistaan perjantaina mutta eiköhän siinä mene pari viikkoa että se on täällä koti suomessa.. OT. itse tilasin koneen viime viikon perjantaina ja laitoin viestiä että onko kaikki osat kasassa, niin sieltä puuttu näyttis (GTX 460 768mt) ja ne sano että ei oo kuukauden sisää näyttistä tulossa että haluunko vaihtaa tuotetta, niin ajattelin että odottelen sen aikaa että tulee 6850 niin sit sen pistää tilauksee..
Niin joo. jos haluan kasauksen sijaa tuon toisen prosessorin jonka mainitsit, täytyykö muita komponentteja vaihtaa, esim emo levyä? ja voiko näytönohjaimen samassa vaihtaa 1gb versioon jos sen hinta sattuisi laskemaan jatkossa?
Kaikki ehdottamasi muutokset ovat vain hyvästä eikä sinun tarvitse vaihtaa emoa. menee tuohon ihan hyvin. Prossu menee emoon mutta vaatii bios päivityksen. Emo tulee luultavasti vanhalla (0601) biosilla ja 1055t vaatii 0704 biosin. se löytyy täältä http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=nlWYrI9wlNIYHAaa&templete=2 Asuksen emot ovat idiootti helppoja päivittää. Biosista löytyy EZ FLASH jolla päivitys toteutetaan. Käytännössä uusi bios ladataan asuksen sivuilta vaikka C:n juureen tai vaikka muistitikulle. Sitten biosissa mennään tuohon EZ FLASH työkaluun ja etsitään bios sen avulla. sitten vain flashaamaan ja homma ok. http://www.youtube.com/watch?v=pikBe8Cu6T4 Siitä en mene takuuseen suostuuko kone käynnistymään suoraan 1055T prossulla edes sen verran että pääsee biosiin. Olettaen että uusi bios on valmiina vaikka tikulla. joku muu ehkä osaa sanoa paremmin.
Jos Jimillä ottaa kasauksen, luultavasti he hoitavat BIOSin päivityksen samalla. Ainakin itellä tuli emo Jimiltä uusimmalla BIOSilla.
Luultavasti. Ainakin palveluissa lukee "kokoonpano ja testaus" eli eihän se toimi ellei siinä ole päivitystä. Olispa sangen paska palvelu jos sais kasatun ja testatun koneen joka ei sitten toimikkaan..