moi näyttis on jo gtx 570 phantom ja virtalähde coolermasterin 750w myös 1 teran kovalevy on ja dvd asema eli pelkkä keskusyksikkö emolevyssä pitää olla 2 pciex16 paikkaa ja bf3 pitää pyörii täysillä laittakaa ehdotuksia budjetti on toi 800e win 7 on tuolla 1 teran kovalevyllä onko mitenkään mahdollista siirtää sitä ssd levylle koska mulle ei ole mitään cd-levyjä kun tää kone oli pakettikone
Kyllä se jollain tavalla onnistuu, jos oikein muistan. Voisit vaikka katsoa netistä informaatiota, siihen että miten se onnistuu. Itsellä katsos ystävä siirsi, sen jollain tavalla ssd:lle Eli sulta löytyy jo koppa vai tarttisko uutta ottaa ?
Okei oisko sulla jtn väliä että mistä kaupasta laitetaan pitäiskö kasaus tulla mukana? Vai kasaatkos itse?
Okei no mä tästä sitten, meen kattelemaan Kyllä tuo silentrig.com on myös hyvä kauppa, kun sielt joitain osia saa halvemmalla.
Nykyajan markettikoneiden mukana ei tule usein asennuslevyä, vaan ne pitää itse tehdä heti koneen oston jälkeen...
Eipä niistä tartte kun sen koodin. Lainaa vaikka kaverin asennuslevyä, ja lätkäsee oman koodin siihen. Jotkut lataa levykuvan netistä, mutta ne on taas aina netistä haettuja.
Niin... Esimerkiksi täältä saa "puhtaan" Windows 7 iso tiedoston: http://www.mydigitallife.info/official-windows-7-sp1-iso-from-digital-river/ Olen itse testannut, ja ainakaan Ultimate version mukana ei tule viruksia tai muuta turhaa.