Eli nyt tässä lähiaikoina huomannut että kone on alkanut käynnistyä hitaammin. (ennen BIOS-aika n.13s - Nykyään n.30s) Myös itse windows on ollut takkuinen käyttää. Kuitenkin ennen pyörinyt hyvin. specsit: -i7-3770k -GTX770 -32Gb RAM
Mikä käyttis sinulla on, kun seiskasta en sitä onnistu löytämään? Mä olen kai vähän yksinkertainen, niin kertoisitko tarkemmin, missä tuo aika on tai laita kuva siitä. Näyttääkö kello samaa aikaa jos sillä itse mittaat?
Voi olla että on vain kympissä. Mutta käyttöjärjestelmä nyt kannattaa aina kertoa alussa, juuri sen takia kun ihmisillä on eri versioita, helpotaa auttamista. Kannatan myös tuota että mittaat käynnistymisajan itse. Onko siinä eroa tuohon "bios -aikaan". Sen jälkeen voit vaikka katsoa levyn kuntoa crystaldiskinfolla. http://crystalmark.info/download/index-e.html
Juu eli Win 10 on. ja kyll' bios-aika täsmää käynnistysaikaa. koneessa on ssd. CrystaldiksInfo näyttää hyvää.
Ootko asentanut tai ylipäänsä tehnyt koneella mitään normaalista poikkeavaa, asentaanut uusia ohjelmia ym?
En oo uusia ohjelmia asennellu. AIsuite2 asensin ja vähän aikaa sitten poistin. laitoin BIOSissa fast bootin päälle niin aika on ollut 8 sekuntia. eli nyt toimii hyvin, mutta miksi se on ennenkin käynnistynyt nopeasti ilman tuota fast boottia
Paljon mahdollista että juuri tuo, AI Suite on se mikä on aiheutti tuon. Sillä kun pystyy kellotteleen ja kaikkea muuta, niin jos se jotain asetuksia muutti biosissa tai vahingossa itse muutit. Vaikea sen tarkemmin sanoa.