Avasin koneeni viime viikonloppuna ja yllätys yllätys eipä auennut työpöydälle saakka. Eli herjasi jotakin ytimen DLL-kirjaston puuttumisesta?? Mihin tuo on voinut kadota/tuhoutua ja miten saan sen taas takaisin ja koneen aukeamaan kunnolla?? Kyseessä on kannettava Amilo Pro.
Ennen kuin uudelleenasennat kannattaa kokeilla jos korjausasennus auttaa: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/313946
Olen yrittänyt korjausasennusta ja asentanut myös uudelleen "winukan", mutta ei tulosta ei aukea vaan herjaa sitä dll:ää. Mulla on virusohjelma (norton) käytössä kokoajan ja olin tehnyt virustarkistuksen edellisellä viikolla eipä ollut viruksia ja en oikeastaan imeskele mitään netistä, joten epäilenpä tuota virusjuttua? Onko ideoita miten korjata kone??
Tuskinpa koneella viruksia on jos kerran olet Winukan asentanut uudelleen. Kerrotko minkä niminen .dll tiedosto se on.
Mulla oli tänään sama.Kone ei auennut työpöydälle saakka ja amilo täälläkin.No sammutus muutaman kerran ja sitten aukesi,mutta kyllä kesti.Taida uskaltaa enää sammuttaakaan