Kone ei boottaa.

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by Liksi, Jul 6, 2010.

1. Liksi

Liksi Member

Trophy Points:
    16
    Moi!

Minulla on ilmennyt sellainen ongelma, että vanha kannettavani ei suostu buuttaamaan kuin vikasietotilassa. Kun yrittää normaalisti bootata niin kaikki menee hyvin kunnes pitäisi tulla valikot ynnä muut esille. Jostain syystä tulee näkyviin ainoastaan taustakuva ilman esim. käynnistä painiketta. Joten onko mitään tehtävissä vai onko kovalevy sökönä?

2. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    Ei se kovo oo todennäköisesti rikki vaan windows tekee jonku virheen ku yrittää normaalisti startata. Tee vikasietotilassa virus skannaus ja levyn eheytys jos ei vielä jeesannu ni formatoi koko kone ni pitäs lähtee sit toimimaan, oon ite paininut muutaman kerran samankaltaisen ongelman kanssa ja formatointi on kyllä jeesannut kun mikään muu ei auta.

3. Sandels12

Sandels12 Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu kylhä se nii on et iha turhaa te tänne mitää tuutte kyselee ku formaatte vaa kovot tyhjäks suoriltaa ni säästyy vastaajien kallisarvosta aikaa.

4. Liksi

Liksi Member

Trophy Points:
    16
    Joo kyllä se ihan tyhmää olla kysymättä täältä jos afterdawn on kerran keksitty. Jos ei itse keksi ongelmaan ratkaisua niin eikö ole aina parempi kysyä ongelmaan apua kun seisoa tyhjänpanttina? Mutta kiitos nyt kuitenkin avusta, kone rupesikin jo toimimaan :).

5. zipperi

zipperi Regular member

Trophy Points:
    28
    No ei kyllä ikinä ole tarvinnut formatoida. Pari kertaa backupista ja useammin recoverystä vähän taaksepäin ja taas pelaa.

Share This Page