Jeesaisitteko hölmistynyttä, vaikka lätkä kohta alkaakin Tyhjälle osiolle asennettuani windows 7 pääsee niin pitkälle että annan tietokoneelle nimen ja kellonaika tarkastetaan. Siitä sitten käynnistyy itse uudelleen ja jämähtää rebootin jälkeen kohtaan jossa lukee yläreunassa mustalla taustalla: "Verifying DMI pool data ..................... Update success" Siihen jääpi, eikä rebootinkaan jälkeen mene pitemmälle. Windows on 7 ultimate 64 retail pönttönä on Acer, jossa alkuperänen emo F690GVM 320 GB sata-levy, jonne win-asennusta teen Jälkiasennettuna on seuraavanlaista romua: AMD x2 6400+ (vaihdettu AMD:n x2 5000+ pois) ATI HD4850 (vaihdettu ATI HD2400 pro pois) Nexus 500w poweri (tais olla 300w se orig) 80 GB IDE-levy, jossa on toimiva Win XP 64 -käyttöjärjestelmä Biosista löydin tällasia nummereita: Smbios version 2.4 System bios version 6.00 PG System bios ID R01-A3 Bios release 10/10/2010 Neuvoja ja neuvovia kysymyksiä otan mieluusti vastaan!
Jep mulla on sama vika toimii, asentanu 3 kertaa ton, ekalla kerralla tuli joku boot mgr puuttuu, tokalla Disc boot failure, insert system disc, ja nyt jämähtä tohon Verifying DMI pool data............. toimi oikein mainiosti sillä Win7 RC versiolla nyt kun koitin vaihtaa koko versioon ilmeny tälläset ongelmat
Kaveri laitto mulle allaolevan ohjeen ja alko toimimaan. Jokatapauksessa bluescreen-ongelma jatkuu ja se on selätettävissä ottamalla toisen muistikamman(2GB) pois. Winukkaan siis pääsen ja komiasti pelittää, kun on vain toinen muistikampa(2GB) kiinni. (neljässä slotissa olen koittanut kaikenlaisia järjestyksiä, mutta molemmilla kammoilla toimii erikseen, muttei yhtäaikaa) "If your PC is unable to boot back into Windows 7 after installing a loader don't panic, simply do the following. * Boot up your PC from your Windows 7 install disk * Select the "Repair your computer" option * Select to open "Command Prompt" * Input "bootsect.exe /nt60 c:" (without quotes) * Restart *** If it still doesn't work try the command as "bootsect.exe /nt60 all" (without quotes) Tällä oppaalla selvisin siis winukkaan saakka.