Mulla on tälläiset komponentit: Intel ivy bridge 3770 Gigabyte GA-Z77M-D3H Kingston 4gb LC-power 560w, LC6560 v2.3 Ja joku vanha toimiva kiintolevy. Kone käynnistyy hetkeksi mutta sitten sammuu pian. Näyttö ei näytä mitään. En valmistellut mitenkään vanhaa windowsiani. Ylemmmässä kuvassa on kuva nykyisestä yrityksestä. Oletin että nuoli kuvaa plussaa. Alemmassa kuva johdoista, jotka jäävät ylimääräiseksi. Mitä teen?
Nyt taisi tulla ketju vähän väärälle alueelle.. Minä ainakaan en pysty kuvia noista linkeistä katsomaan, uppaa ne vaikka: aijaa.com
Onko tuolla ollenkaan SATA-kaapelia emon ja kovon välissä? Herääkö näyttö ollenkaan, ts. saako se mitään signaalia koneelta? Tarkoittaako tuo sitä, että sinulla on kovalevyllä joku vanhan rauhdan aikana asennettu Windows ja nyt yrität ajaa sitä samaa uusilla osilla? Jos, niin asenna käyttis uudestaan. E: Ja joo, aihealue on väärä, mutta luulisin että parempi kuitenkin pitää tämä asia nyt tässä ketjussa. Modet siirtävät oikealla alueelle, jos kokevat tarpeelliseksi.
Ehdin jo pistää viestin mun vanhaan ketjuun. Sata-kaapeli on kyllä käytossä. En tosin ole ihan varma minne se pitää pistää emolevyyn. Ei kyllä tunnu mikään sata 0,1,2,3,3,4,5 toimivan. Ja tosiaan vanha windows xp siinä edelleen on. Luulisi se kuitenkin tollakin kokoonpanolla näyttävän näytossä edes jotain.