Kone ei löydä oikeaa langatonta verkkoa

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by cubina, Oct 10, 2009.

  1. cubina

    cubina Member

    Joined:
    Oct 9, 2009
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olen neuvoton. Kaikkien muiden koneet (siis neljä muuta konetta) löytävät meidän uuden langattoman verkon, mutta mä olen sidottu piuhaan.
    Mun läppäri (Fujitsu Siemens, Amilo L-series L7310 GW)löytää kyllä useita muita langattomia verkkoja mutta ei meidän verkkoa.

    Sain valistuneen veikkauksen, että ohjain kannattais päivittää. Yritin etsiä päivityksiä [PRISM 802.11g Adapter (3886)] Löysinkin jonkun FujitsuSiemensin sivuilta, mutta eipä siitä ollut iloa. Ohjattu päivitys herjas tyyliin: ".. ei löytynyt päivityksiä jotka sopisivat kohteelle paremmin kuin olemassaolevat... "

    Mitä muuta mä voin tehdä? Mistä tää voi johtua? Suurkiitos jos joku jaksaa jakaa viisauttaan!
     
  2. Kojo10

    Kojo10 Regular member

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    241
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    28
    Onko yhteyden SSID piiloitettu?
     
  3. cubina

    cubina Member

    Joined:
    Oct 9, 2009
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ei oo. Kaikille muille se näkyy ihan normaalisti langattomien verkkojen luettelossa...
     
  4. haba899

    haba899 Member

    Joined:
    Jul 15, 2006
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    itselläni on sama ongelma... netti tosin on aiemmin toiminut mutta aina herjasi "windows ei löydä sertifikaattia jolla sinut voidaan kirjata verkkoon..." tästä huolimatta yhteys kuitenkin pelasi.

    Nyt yhteyttä ei löydy kuitenkaan ollenkaan. Toisella läppärillä sekä x-box 360 konsolilla langaton verkkoyhteys toimii normaalisti, mutta ei omalla läppärilläni. Naapureiden verkot kyllä näkyvät langattomien verkkojen luettelossa.

    olisi kiva saada tietoa mistä johtuu/miten korjata.
     

Share This Page