Kone ei sammu ja vikailmoituksia satelee..

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by henkettu, Apr 22, 2007.

1. henkettu

henkettu Guest

ELikkä mulla on sellasia ongelmia nyt koneen kanssa, että tulee vikailmoituksia ja sitten kone ei sammu.
    Tässä vikailmoitukset

Eka
    Toinen
    Kolmas

Tässä käynnissä olevat prosessit:
    Prosessit

Nämä ei varmaan ole vielä varmaan mikään monimutkainen juttu, mutta häiritsee ekävällä tavalla..

Sitten se toinen ongelma, joka onkin jo vähän pahempi, eli kone ei vaan suostu sammumaan.. Mä painan Sammuta ja sitten se alkaa sammumaan, mutta ei sammukkaan, vaan jää siihen "kirjaudutaan ulos"-kohtaan. Mä kokeilin sillä tavalla, että mä käynnistän koneen ja sitten sammutan ilman, että kirjaudun sisään ja sillä tavalla se onnistui.. Ammulla mulla tuli näitä vikailmoituksia niin pahuksesti, etta mä poistin koko käyttäjän ja tein uuden. No, hetken aikaa toimi ihan hyvin, mutta nyt mä huomasin, ettei tää kone sammu ollenkaan.. IKÄVÄÄ!

Tässä vielä HjT- logi

2. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    Oletko asentanut emonpiirisarjan ajurit?
    sekä kaikkien muidenkin laitteiden ajurit?

1-3 kohdat on laitteiden asentamis ilmoituksia, vista etsii ajuria.
    Mene konepaketin tai emolevyn valmistajan sivulle ja lataa ajurit ja asenna.
    sama muillekkin laitteille.
    tai laita tänne emon merkki ja malli niin etsitään ne ajurit.

3. henkettu

henkettu Guest

Okei.. Äsekn, ku mä käynnistin mun koneen, niin ihan hyvin toimi, äänet kuulu ja ei tullut noita vikailmoituksia. No, mä käynnistin koneen uudelleen, josko sekin ongelma olis menny pois, ettei tää sammu. No, ei ollut. Sammutin koneen virta näppäimesta ja laitoin uudelleen päälle. Nyt nää samat ongelmat tuli uudelleen. Nyt mä huomasin, että norttonikin antaa vikailmoitusta

tällasta

ja tällasta

Lisenssi ei ole vanhenutunut, joten mitäs nyt sitten?

Last edited by a moderator: Apr 23, 2007
  4. Jarska92

Jarska92 Regular member

Trophy Points:
    46
    kysyn nyt tässä samalla omasta ongelmastani kun en nyt uutta viestiketjua jaksanut tehdä. elikkäs mikäköhän mahtaa olla kun satunnaisesti XP Professional ei vaan sammu vaikka painaa "Sammuta tietokone" ei sammu vaikka kirjottaa suorita paikkaan "shutdown" eli joudun sammuttamaan virtanapista joka ei ole niin hyväksi koneelle kuin painamalla sammuta...koneen on voinut kyllä sammuttaa kirjaamalla ulos ja sammuttamalla ennen kuin tälläistä on ollut. mutta miksi tälläistä on? mistä johtuu ettei kone suostu sammumaan vaan jää työpöydälle?

Share This Page