Kone ei tunnista näyttöä

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by Vili81, Jan 15, 2008.

1. Vili81

Vili81 Member

Trophy Points:
    11
    Elikkä koneessa(läppäri) kiinni toinen näyttö(LCD-TV) VGA-johdolla. Siirrettävyyskeskus kertoo että "näyttö liitetty". Kun näytön asetuksissa laittaa tunnista näytöt välähtää isona vain numero 1 eli koneen oma näyttö. Kone ei siis tunnista näyttöä(vaikka kertoo sen kuitenkin olevan liitetty).

Myöskin näytönohjaimen asetuksissa näkyy näyttö liitettynä mutta myöskään näytönohjain ei sitä tunnista. Kuinka ihmeessä saisin näytönohjaimen tunnistamaan näytön ja kuvan näkymään TV:ssä.

Luulen jo kokeilleeni kaikkea ja huomenna vienkin varmaan koneen liikkeeseen mistä sen ostin ja sanon että yrittäkää selvittää mikä on vialla.Mutta jos jollain olisi vielä jotain ideoita niin ne ovat kyllä tervetulleita.

2. adp

adp Member

Trophy Points:
    11
    Mulla olisi vähän samanlainen onglma. Kone on acer aspire 7520g. Kuva vaan välähtelee läppärin ja tv:n ruuduissa. Sama VGA piuha toimi vanhan pöytäkoneen kanssa hyvin joten siinä ei ole vikaa. Resoluutioita sun muita olen yrittänyt säädellä mutta ei auta mikään. Olisin hyvin kiitollinen jos joku viisas osaisi neuvoa mikä mättää. Onko vika koneessa vai miehessä ?

Share This Page