Löysin ite just tolle 500euron budjetille tämän konneen http://www.verkkokauppa.com/fi/product/17096/dhfvm Tarkotus olisi diablo3 pelailla enimmäkseen onko tästä koneesta mihinkään? Voi myös laittaa muita enintään 500e koneita
Saattaahan tuolla hyvällä mäihällä D3 pyöriä surkeilla grafiikoilla. Miks et säästäisi 100-200e lisää ja ostaisi konetta josta on iloa vuosiksi..? Jokainen tavallaan mutta minä voisin harkita kyseistä konetta ehkä vanhemmilleni netin selailuun..
Kannattaa avata uus ketju oikealle osastolle tai katsella muiden ketjuja. Yleensä porukka ettii kyseisessä hintaluokassa konetta.
Eiköhän joku kasaa, kohta paketin. Minä illalla viieistään. (puhelimella en ala väsää) Tosin pakettikoneet ei kannata... Eli tarviit kasaus palvelun, jotta kone tulee postiin koottuna? Windows7 tarvetta ilmeisesti myös? Budjetti siis max 700€?
Meinasin kyllä ostaa pakettikoneen ku pitäs kuitenki osissa maksaa opiskelijana ei aleta kovin kerralla 700 euroa repimään
Ihan pakettikone edelleen kun vanha kone nyt on amd athlon64 3200+ ja ati rradeon x300 ram 1gb niin lähes mikä vaan on parempi kone kuin nykyinen. kasattavan koneen ostaisin muuten ja voisin kasatakkin sen itse mutta kun osissa pitäisi maksaa ja osia ei erikseen oikein tahdo osamaksulla saada