budjetti olis vain 500€. saako sillä edes jonkun laista pakettia. käyttistä ei tarvii. eikä dvd asemaa
Tosa mun ehdotus. Vähän menee yli budjetin mut budjetti on kyl ihan sairaan tiukka. Saat ton budjettiin tiputtamalla kovon kapasiteetin 500GB mut varmaan tarttet tilaa videoita editoidessas..
Aattelin samaa kyl ihan. 52e lisää niin toimis paljon paremmin kone..Mut voit myös päivitellä sitä sitten jollei toi tunnu riittävän.
joo rammii on helppo lisätä. kelasin jopa jättää kotelon pois kunnes saan lisää rahaa. kumpi ois parempi prossu 2ydin isommal muistil vai 4ydin pienemmäl muistil
Riippuu tarkotuksesta. Ite ottasin ton phenomin mitä tosa ehdotin enkä athlonia mitä tarkotat. Koska siinä on se isompi muista + mahdollisuus avata niitä ytimiä. Hyvällä tuurilla voit saada 2 lisäydintä eli siitäkin 4 ydin. Edit: Kotelo pois??
Print screen namiska näppikseltä, pastee kuvankäsittelusoftaan (vaikka Paint), tallenna kuva, upi vaikka imageshackiin ja linkki tänne.
No paina alt gr ja print screen , sitten mee painttiin, liitä se siihen, sitten tallenna , mee imageshackiin, paina siitä et se kattoo sun tiedostoja, eti sieltä se sun pakettis ja lataa se sinne, pistä se siitä isoks ja ota linkki talteen, sitten tuu tähän, laita viestiin tosta kohasta josa on toi kuva et siihen tulee niisä sulun tapasisa img ja pistä niitten ka img jutut väliin se linkki. Mut mitä muka vaihtasit tosta mun paketista? Yksinkertasesti, et saa sitä halvemmaks muutakun ottamalla toisen noista muistikammoista pois, eli 52 e vähemmän. Jos otat muualta pois niin tehot laskee liikaa. Edit: Heh, pistettiin vähän yksinkertasemmin sil aikaa kun väkräsin tätä viestiä.. Näin se menee ainakin tällä läppärillä..
tämmönen. en tarvii usb3. näyttiksen voin ostaa myöhemmin riittää aluks et on hdmi liitin. niin ja siis koneella EI pelata enkä kellottele enkä availe ytimiä (=riko konetta). mut noist emoist en tiiä mitään käyks toi tolle prossulle. http://img251.imageshack.us/f/ostos.jpg/
No jos sen 20e voi mennä yli niin pistä toinen samanlainen muistikampa mukaan. Paljon parempi niin. Ja kyl kannattas olla usb 3.0 jos tila meinaa loppua ja ostat ulkosen kovon niin voit siirtää paljon nopeemmin. Ite ottasin ton mun paketin ja poistasin siitä näyttiksen ja pistäsin muistit tilalle.. Mut kai se hyvä on et on enemmän prossutehoo.
mut sit ei ois hdmi liitäntää. pitääkö kamerassa(canon hf r16) olla usb3 että toimii. muistii ostan kyl lisää myöhemmin. käyttiskin on? xpeellä alottelen. jossain vaihees pitää varmaan alistua 7kaan
nyt on rojut haettu ja eka testi tehty. 945 ei ollu joten piti ottaa vielä "paskempi" 925 ihan hyvin mulle riittää. 463€ koko paketti. muistii tosiaa syö aika paljon hd. tossa pieni havainto esitys: