Otsikko on erittäin huono, mutta en keksi miten muuten sen muotoilisi. Elikkäs ongelmani olisi seuraava: Tänään ihan normaalisti datailin koneella kunnes kone alkoi yhtäkkiä heittää ilmoitusta että C-asema on täynnä kuten se onkin (9.7Gb tms käytetty) mutta kun ongelmani on että en löydä sieltä mitään, siellä ei ole musiikkia, videoita eikä edes kuvia tai mitään muutakaan. Ohjelmat olen kaikki asentanut suoraan I-asemalle ja siellä on myös kaikki musiikki etc. Ja tämä tuli aivan yllättäen koska olin vain polttamassa DVD levyä, en ladannut mtn tms. Kun menen selaamaan C-asemaa en löydä sieltä juurikaan mitään mitä voisi poistaa etc, kun menen ohjauspaneelin lisää tai poista sovellukseen ei sieläkään ole juuri mitään poistettavaa ja ne ohjelmat jotka sielä näkyvät vievät yhdessä alle 1Gb. En siis ole asentanut pelejä tms koneelle. Temp kansiot tyhjäsin, sitten yritin tuota levyn uudelleen järjestämsitä mutta ruutuun tulee joku laatikko jossa lukee: "Tietojen suorittamisen estäminen - Microsoft Windows Tietokoneesi suojaamiseksi Windows on sulkenut tämän ohjelman Nimi: Windows Levyn uudelleen järjestämisen hallinta Julkaisija: Microsoft Corporation" Järjestelmän palauttamistakaan en voi tehdä kun se tarvitsee levytilaa tms jos oikein ymmärsin :< Toivottavasti joku ymmärsi mitä tässä selitin mutta onglema on melko raivostuttava koska kone on sen vuoksi aivan tajuttoman hidas.
Eikös siis jos alat polttamaan levyä niin se ottaa tietoja koneelle puskurimuistiin vai mikä onkaan.. Sehän kuluttaa levytilaa.. ainakin muisteleisin itselläni joskus näin käyneen.. Mulla oli myös tuommonen kansion jumiminen, mitä en saanut auki.. Joku pöpöhän siellä oli, mitä mikään virusohjelma ei tunnistanut.. Laita hjt-loki tuonne sille varatulle osiolle, niin ystävälliset ihmiset auttaa sinua sen kanssa..