Kone hidastelee.....

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by uate, May 28, 2011.

1. uate

uate Member

Trophy Points:
    11
    En tiedä onko varsinaisesti windows ongelma. Meillä on 24Mb yhteys ja modeemissa on 3 konetta. Muiden koneiden nopeus netissä on koko ajan 12-14Mb, mutta mun koneen nopeus on ollut nyt viikon ajan noin. 1.6Mb. Koneessa ei viruksia, mikään ei kuormita konetta ja portti paikat on testattu läpi ja kyseessä Acerin muutaman kuukauden vanha pöytäkone. Olisko kenelläkään hajua siitä että mistä pitäis alkaa hakeen vikaa?

Last edited: May 28, 2011
  2. uate

uate Member

Trophy Points:
    11
    Kiitoksia avusta. Kai se on itse taas vika haettava niin kuin viimeksikin kun täältä vikaa kyselin. Tuntuu olevan aika amatöörisakkia täällä.

3. 79atanos

79atanos Regular member

Trophy Points:
    48
    Heh, jotenkin käsittämätöntä miten jotkut vaativat vastausta melkein sillä sekunnilla kun on viestinsä saanut kirjoitettua ja jos ei vastausta kuulu, niin haukutaan käyttäjät amatööreiksi tai miksi milloinkin. :D Jos et sitä ole vielä tajunnut, niin tuolla asenteella et tule ikinä saamaan apuja mistään.

4. yamaneko

yamaneko Senior member

Trophy Points:
    118
    Niin ja tuo "kai se on taas itse haettava" -lause on aivan klassikkoainesta! :) Kyllä, yleensäkin kannattaa itse hakea, jos mahdollista, niin sitä sitten oppii itse samalla yhtä sun toista. Mutta eihän tälle "heti mulle kaikki tänne NYT" -porukalle kelpaa kuin valmis, rautalangasta väännetty valmis vastaus lautasella eteen tuotuna. Itse kysymykseen ei itse sitten viitsitä paljoakaan panostaa, tietenkään.

Kaveri heittää yöllä kysymyksen, ja kun seuraavaan iltaan mennessä ei ole vastausta tullut, niin joutuu itse vaivautumaan. Voi voi. Ei täällä ole ketään töissä odottamassa että tulisipa nyt jokin huonosti esitelty ongelma (ei tietoa laitteista, käyttiksestä jne.) että pääsisi arvausleikkiä harrastamaan.

Vastaisen varalle kannattaa kenties panostaa siihen kysymykseen hieman.

Last edited: May 30, 2011
  5. uate

uate Member

Trophy Points:
    11

Joo, kone toimii taas. Jaa valmis vastaus vaan kelpaa. Se on nyt nähty että parempi hoitaa ite kuntoon eikä kysellä täällä. Kysymyksestähän puuttui enää se rautalanka. Viimeksi odottelin päiviä vastausta mitä ei ikinä tullut, aattelin että sama taas.

Last edited: May 30, 2011
  6. yksyks2

yksyks2 Guest

Share This Page