Elikkä sen jälkeen kun olen koneen laittanut käyntiin ,kirjoittanut käyttäjäni salasanan,niin jää Tervetuloa teksi pyörimään 10-15 minuutiksi, sitten se lähtee siitä pois ja näytöllä näkyy sen jälkeen pelkkää mustaa. Käyttöjärjestelmänä w7. Kone alkoi temppuilemaan heti sen jälkeen ,kun olin imuroinut tietokoneeni.
Anteeksi kauheasti, olen nyt kiireinen ja väsynyt ja vihainen (haha), mutta huomasin ettei näinkään vakavassa asiassa ole kukaan sinua edes vähäisen auttanut. Koita järjestelmänpalautusta vikasietotilassa? Eli käynnistä koneesi uudelleen, ja koita jo boottiscreenin kohdalla ruveta rämpyttelemään F8 nappia kunnes tulet valikkoon. Valitse sieltä Vikasietotila ja paina ENTER. Vikasietotilaan meno voi kestää vähäsen aikaa. Jos ei kuitenkaan kestä vähäsen, vaan näytölläsi vilkkuu vain musta ruutu jossa vilkkuu pelkästään valkoinen _ , on sinulla luultavasti Wintoosan uudelleen asennus edessä. Mutta sano nyt ensin, pääsetkö vikasietotilaan? Kun pääset, rupean kertomaan lisää ohjeita, sitten kun en ole niin väsynyt ja jaksan =)
Elikkä vikasietotilassa on järjestelmänpalautus kokeiltu, ja se ei auttanut. Voisin veikata ,että käyttöjärjestelmä on jotenkin menny rikki?
jos järjestelmän palautus ei auttanut niin veikkaisin laite/ajuri vikaa,varsinkin jos ongelma tuli imuroinnin jälkeen ja pääset vikasietotilaan,jos kerran vikasietotilassa windows käynnistyy niin vika tuskin on siinä.miltä laitehallinta näyttää vikasietotilassa? kokeile päivittää/asentaa piirisarjan ja näytönohjaimen ajurit uudestaan vikasietotilassa,tarvittaessa muutkin ajurit.
Ajurivika olisi kyllä aika looginen Maken järkeilyn mukaan. Kone kannattaa tarkistaa myös ihan fyysisesti, sillä joskus imurillakin saa jotain piuhoja irtoamaan. Mielenkiinoista joka tapauksessa, jos ajurien päivityksellä tai korjausasennuksella saat koneesi toimimaan, sillä imuroinnin aiheuttama softavika kuulostaa melko oudolta.
niinpä,esim.näyttiksen lisävirta piuhan irtoaminen saattaa aiheuttaa ettei se jaksa pyörittää wintoosaa normaali tilassa.(tälleen mutu tuntumalla heitettynä )